Translate

24 Ocak 2013 Perşembe

1596.bölüm..


aykut-- (gülerek ) ben birde,yazı yazdırmanızı bekliyordum .. bir tarif istersiniz demiştim ama..

tuna-- yöntem farkı işte..
ela-- ne tarifi..

ersin-- irem hanım,bize ingilizce acılı künefe tarifi vermişti..
said-- ilginç olmalı.. maruf bayılırdı eminim..
tuna--(gülümseyerek ) bence de bayılırdı said..

irem-- hah hah hah.. güldüm ama halimize ağlanılması gerek aslında.. o mektupları,kim okudu acaba.. kim yazdı,oradan kim aldı..

aykut-- bulunacak, merak etmeyin..

tuna-- büyük ihtimalle ufuğu takip ediyordur,o kişi.. çocuğu kullanmanıza ,kesinlikle razı değilim.. bir şok daha kaldıramaz..
irem-- o okula da, gitmemeli bence.. ela başka okula aldırabilir misin..

ela-- evet.. ben aslında sürpriz yapacaktım ama.. hiç olmayacak şeyler yaşadık,artık önemi kalmadı.. sabah,paksoy lisesine müdür olarak atandığımı öğrendim..  ufuk da, mecburen burada okuyacak..

irem-- (kalkıp elanın yanına gidince.. o da kalktı ) ela,bu habere öyle çok sevindim ki.. tebrik ederim hayatım ..
ela-- (sarıldık ) sağol canım.. sevinmeyecek birisi var ne yazık ki.. yine ondan önce duydunuz..

tuna-- evet.. gözün aydın,ela.. en azından,yakın.. tuğrulun gelip,gitmeye razı olmaktan başka çaresi mi var..
 ela-- doğru da.. tayin beklemiyorduk.. nasıl oldu hiç anlamadım..

diğerleri de tebrik ettiler..
masa toplanırken..

said-- benim gitmem lazım.. herşey için teşekkür ederim..
irem-- rica ederiz,said.. yine gel..
said-- bizde evimize bekliyoruz..
tuna-- inşallah geliriz..

aykut--( kalktılar hep beraber ) bizde kalkalım,sizi işinizden alıkoyduk.. yemek içinde teşekkür ederiz.. ayrıca,bizde bekliyoruz sizi..
irem-- rica ederiz .. peki gelirim..

herkesle tokalaştık da.. dayımla sarıldık.. öptüm yanaklarını.. diğerleri kapıya doğru yürüyorlar..

erol-- tuğrul kızmasın,ufuğa..  belli ki,bilen birisi çocuğun anne özleminden faydalanmış..
buraya gelecek olmaları da,daha iyi olur..  nasıl davranılması gerektiğini soracak danışmanlar var,çevre de değişir..

tuna-- dayı,lütfen söyle.. sizin araştırmaya değer gördüğünüze göre.. ne yazıyordu o mektupta..
erol--  söyleyemem.. dedikodu iftira dahi olsa.. tarihler verilmiş.. çözülmesi lazım..
bazı konular açıklığa kavuştu da.. kapanmadı,malesef..
irem--  bir tarihi söyle dayı..
erol-- 19-10-1982 de tuna İstanbuldan yurt dışına çıkacakmış.. bunu nasıl bilebilir..

tuna-- anlaşıldı ki,bizi tanıyan.. iremin doğumgününü ve evlilik yıldönümümüzü bilen birisiyle karşı karşıyayız dayı.. muhtemelen dediği doğru çıkacak.. ama tek değil,beraber gideceğiz ..
erol-- nee.. 5 mart 1984 ne peki..
irem-- tunanın 34.doğum günü olacak dayı.. o kimse sizinle dalga geçiyor.. başka tarih varsa,söyle..

erol-- var.. yarın gösteririm.. el mi yaman,bey mi yaman göreceğiz .. kim kiminle dalga geçecek bakalım.. kendinize dikkat edin..
tuna-- siz de..

yolcu edince.. nedim beyle bakıştık..
irem-- nedim bey,ayrılmak istemenizin nedeni buydu.. ve bir şekilde haberdardınız değil mi..

tuna-- kim ,nereden ayrılıyormuş..
nedim-- ben yorulduğumu,ayrılmak istediğimi söylemiştim de..
 irem hanım.. yemin ederim ki,hiç haberim yoktu..

tuna-- ee,sonuç ne..
irem-- ben diyeceğimi dedim.. nedim bey karar verecek..