Translate

23 Ocak 2013 Çarşamba

1590.bölüm..


irem-- ee,buna istinaden mi soruyorsunuz.. deli kuyuya taş atmış.. onu mu çıkaracağız.. ilişkilendirmişsin,belki de o yaptı ama ne fark eder ki..
aykut ve ersin beylere bunu anlatmanı bile inanılmaz buluyorum .. sen tunayı tanımıyor musun da.. prim verip,soruyorsun bana..  gerçekten,gücenilecek işler yapıyorsun dayı..

gönderen her kimse; neslişah olduğu varsayımıyla konuşuyorum..  ya bizi dinlettiriyor.. yada ona haber taşıyan birisi var.. her neredeyse.. hastalıklı beyniyle kurup,saçmalamış..

tuna orta okul yaptırdı.. lise için de ,binayı kiraladı.. bu yıl öğretime açılacak..
meslek okulu, kütüphane yaptıracak olması ve bülentin almanya haberi yeni.. ben bir haftadır biliyorum en azından,konuşuldu yani...
bülent hocalık teklifi almış bir üniversiteden.. eşi de doğum yapacak ve ikizleri olacak.. gitmek kadar..gitmemeyi de düşünmeleri gayet doğal.. ama artık yeliz kararını verdi.. gidecekler..

 buranın içinin boşaltılmasına gelince.. kimsenin gücü yetmez buna..
nedim bey şahit.. neredeyse iki aydır.. tunanın tüm mal varlığını da.. ben yönetiyorum..  tek yetkili imza benim.. bir kuruş,karış almaz/alamaz.. kendi isteği ile yetkisini iptal ettirmiş..

bazı kira bedelleri ve ürün gelirlerini vakfa bağışlıyoruz.. zaten..
her yerin,kişinin ..buranın bütçesi ayrı..
kimse,kimseden para istemiyor vermiyor ve almıyor..
tuna  kompleksi yaptırıp , vakfa devir edecek.. onun bütçesi de ayrı ve hazır..

neslişahın ortalığı bulandırmaktan başka elde edeceği birşey yok.. ne uyarması,beni terk etse..  zil takıp oynar herhalde..
kadın tunaya takılmış..niyetini biliyoruz.. kocanı elinden alacağım diyerek, umduğunu söyledi..
tunanın tavrı da çok açık olunca..kuduruyor..  bu kadar basit..  biz daha neyi konuşuyoruz ki..

ersin-- amaa.. sizz.. psikologlara gidip.. ilaç kullanıyormuşsunuz.. rahatlatıyormuş.. eşiniz yüzünden delirmek üzereymişsiniz.. yeterliliğiniz olmazsa.. imza yetkisi ne işe yarar..
herşey eşinizin yönetimine geçer ,değil mi..

irem-- (aklıma gelen konuşmadan dolayı.. şaşkınlık ve üzüntüyle.. elimi ağzıma kapadım.. ) kahretsin.. kahretsin.. yavruma ulaşmış..

aykut-- kim ulaşmış..
erol-- (yanıma gelip,bardağımı verdi) iremm.. kendine gel..  su iç,bembeyaz oldun..

nedim bey de ,kolonya verdi hepimize..
ersin-- bilmenizi isterim ki.. neslişah hanımın tek ziyaretçisi, avukatıymış..

irem--(bir yudum su içtikten sonra... derin bir nefes alıp ) bende bilmenizi isterim ki.. bu psikolog mevzusunu sadece ufukla konuştum.. birbirimizi çok seviyoruz ve beni dinliyor..
annesinin kötü etkilerini silebilmek amaçlı.. gitmesinin gerekli olduğunu düşündüğümden..
götürebilmek için,böyle yaklaştım.. gidiyor değilim ama..

"ben gidiyorum,çok rahatlıyorum konuşuyoruz.. kendimi iyi hissediyorum" dedim..
yavrum,bende geleyim mi seninle diyince.. amacıma ulaştım.. tamam gel dedim..
hatta nedim beylerin düğün yemeğindeydik.. elaya ,pedagog bul.. götürelim diye müjde verdim..

nasıl ,ne şekilde bilmiyorum ama  neslişah ve ufuğun haberleştikleri kesin gibi..  başka bir izahı yok bunun..

aykut-- annenin kötü etkilerini silebilmek için dediniz.. ne gibi etkiler  ve siz nasıl anladınız..

irem-- bu rezil bir durum.. herşey ortada ama dayım var.. benden,şimdi anlatmamı istemeyin..
 (monitörden tunanın ve rekinin geldiklerini görünce )tuna ve misafirim geldi..
 beyler,konuyu kapatmayı teklif ediyorum..
siz geçerken uğramış olun..  ben yarın gelip, size bildiklerimi anlatayım.. olur mu..

erol-- tunadan gizli mi, geleceksin..
irem-- hayır,hiç öyle şey olur mu dayı.. şimdi öğrenmesin dedim.. akşam anlatırım.. gerçi o ,ters birşey olduğunu bir bakışta anlayacak ama..

ersin-- peki,yarın öğlen erol beyin bürosuna gelirseniz.. konuşuruz..
nedim-- ufuktan bilgi alabilir miyiz..annesiyle nasıl bağlantı kurduğunu söyler belki..

aykut-- o uzun iş.. çocuktan ifade almak,zordur.. pedagog onaylamalı, babasının da izni olması lazım..   riskli.. duyulması da hoş olmaz..çünkü o mektubu annesinin gönderdiğine emin değiliz..
ama irem hanım savcılıktan bir ekiple çalışıp..
 üstünde dinleme cihazıyla, konuşmayı kabul ederse olabilir ancak..

irem-- bu saçmalık sona erecekse.. gerekliyse yaparım.. yarın öğlen  çiftlikte ata binerken.. konuşurum ufukla.. sizde dinlersiniz..
ersin-- tamam..

kapı tıklatıldı.. kalkıp açtım..
rekin ve tuna karşımda duruyorlar..