Translate

23 Ocak 2013 Çarşamba

1587.bölüm..


nedim--yapmayın vahide hanım........................................

irem-- nedim bey, yarın düşünüp kararınızı verin.. artık,tercihinizi etkileyecek değilim.. son söz sizin.. çarşamba günü,konuşuruz..
vahide hanım,burhanın ayrılmasında.. bildiğiniz ve bilmediğiniz detaylar var. gerçekleri,paylaşamadım sizinle.. imkan olmadı,duyulmaması da gerekiyordu.. (anlattım ) bu yüzden çiçekle arası açıldı.. sinirle bağırmış kıza.. çok defalar,özür dilemiş ama çiçek de babasından dolayı travmalıymış..
bildiğin halde,bana bağırdın madem.. bittin benim için demiş..
önceki gece yola çıkmadan.. naille dertleşmişler de.. o anlattı..

vahide-- tuh tuh tuhh...  kime üzüleceğimi şaşırdım,ben.... ..

irem-- kader işte.. şimdi ,işimize bakalım.. .eğer kabul edip ortak olursam.. ilk etapta tüm parayı ben yatıracağım.. nedim bey ayrılırsa,değişiklik kaçınılmaz olacağından.. sizlerden maddi anlamda bir talebim yok, şu anda..
bir eylül itibariyle  yönetim kurulu toplantısı yapacağım.. o zaman konuşuruz...  ortaklık konusunda kararınızı duymak istiyorum.. evet yada hayır demeniz yeterli..

nedim-- evet..
vahide-- evet ama ben hala yönetim kurulunda olmamam gerektiğini düşünüyorum..
ikinizin arasında kalmış gibi hissediyorum kendimi..
rekine,neden aldın diye sorduğumda.. hep lafı değiştirdi.. benimle bir ilgisi varmışcasına rahatsız oldum..

irem-- (bir sigara daha yakıp yaslandım arkama ).. nedim bey olmasa daha güzel söylerdim ama..
adamcağız nihayet seninle başbaşa kalmış.. iş konuşsa .. ondan da rahatsız olurdun değil mi..
sadece ithalatı üstlenirken.. bayilik söz konusu olduğunda da ,aramızdaydın.. vahide hanım..
birlikte iş yaptığımız sürece.. bizden ayrılman mümkün değil..
benim genel müdürümsün,onun eşi olacaksın.. yani yönetim kurulunda olmasan dahi.. sen bizim bir parçamızsın.. o yüzden durumu garipseme,alış..
 iş anlamında.. rekinden vazgeçerim de.. senden vazgeçmem..

vahide-- sağolun..
irem-- sende.. (kolayı içerken.. gözüm monitöre kaydı.. dayım,.. aykut ve ersin bey.. beraberce bahçeye girdiler.. max ve tina önlerine gelip oturdu anında..  ) nedim bey; dayım,aykut ve ersin bey  teşrif etmekteler..    max ve tina harika üçlüyü,durdurdu..  burada olmalarını gerektirecek.. bilmediğim bir durum mu var..

nedim--hayır, hiç bir fikrim yok.. ziyaret diye düşünmek istiyorum..
irem-- (kalktım ayağa )ben, o saf düşüncelere sahip değilim artık.. inelim hadi..
vahide hanım.. burhanla ilgili dediklerimi unut..

vahide-- tamam.. bu gelen beyler kim..
irem-- baş savcı,savcı yardımcısı.. ama bu dediklerimi de unut.. dava uzmanı diye tanıttılar kendilerini.. bizde yuttuk..

vahide-- anladım.. anladım..

********

biz aşağıya indiğimiz de..

onlarda,bahçede gülçine silahlarını veriyorlardı.. kapının önündeyiz ,görüyoruz.. kağıt havlu ile tutup.. plastik kutuya yerleştiriyor..

irem-- vahide hanım.. kasaptan kemikli et aldır da.. haşlayıp.. max ve tinaya ziyafet çekelim.. hakettiler.. şu görüntü ömre bedel..

vahide--(gülümseyerek,fısıldadı ) hoşlanmıyor muşsunuz gibi bir his var içimde..
irem-- yokk canımm..