Translate

21 Ocak 2013 Pazartesi

1586.bölüm...



nedim-- irem hanım..
irem-- hı..efendim..

nedim-- poaça yiyin önce..
irem-- (gülümsedim ) yerim.. baktınız mı..

nedim-- evet.. daha önce,katkımızda ..karar için oyumuz da yoktu.. şimdi ne değişti.. iyi gidiyorduk.. sorumluluk vermeyin bize.. yani,bana ..

irem-- evet öyleydi.. ama kazandık çok şükür..
bütçe tunadan dı.. sen biliyorsun gerçi ama onun verdiğini ve kazandığımız oranda siz üyelere de ödememi yapıp.. kendi kanatlarımla uçacağım bundan sonra..
ve  gerçek yönetim kurulu olacağız..  parada koyacaksınız.. sorumluluk da alacaksınız.. kemal bey burada değilmiş..  onu bekliyorum..eylül ayında hesaplar,netleşince yeniden konuşacağız..


vahide--  irem hanım.. ben rekinden asla almam.. bütçem kesinlikle yetmeyeceğinden,yönetim kurulundan ayrılayım hemen..

irem-- olmaz..iste demiyorum ki..  bütçen kadar para koyup.. o oranda da kazanacaksın..

nedim-- biz nötrdük.. şimdi kar-zarar ortağı olacaksak..
herhangi bir aksilik olsa dahi.. başka işleriniz de olduğundan.. fazla sarsılacağımızı düşünmüyorum açıkcası..  size güvendiğimden, ihya olmak daha mümkün geliyor hatta..
kendi adıma.. param da var.. vereyim..çalıştırın.. hiç sorun değil..
ama ben avukatlık görevinden ayrılmak istiyorum.. yoruldum,karım ve çocuğumla huzurlu bir hayat tek arzum..

irem-- gülderen hanım ,emekli mi oluyor..yada istifa mı etti ..
nedim-- ahh ah,bir olsa zaten.. bir dakika durmayacağım burada.. olmuyor malesef.. istifa da etmiyor,ikna edemedim..

irem-- eğer gülderen hanım işi bırakıyor deseydiniz.. peki diyecektim.. ama şimdi demiyorum.. hamile olan o ...  çalışacak olan da, o..  çocuk da doğmadı.. daha ne..
 kahveye gidip tavla mı oynayacaksınız.. ev, bahçe yemek işine mi merak sardınız, anlamadım ki..
siz kovmadan.. ayrılmam diye güvence vermiş olmanıza rağmen..  benden memnun değilseniz.. yolunuz açık olsun derim..

nedim-- lütfen beni yanlış anlamayın.. sizden de,tuna beyden de.. hiç incinmedim..
ben o kadar hırslıydım ki.. gece- gündüz,bayram-tatil  demeyip.. deli gibi çalıştım,yıllarca.. iyi de kazandım..
elli yaşında baba olacağım.. evliyim,mutluyum.. bunlar hayal bile etmediğim şeylerdi..
şimdi,keyfini sürmek istiyorum.. avukatlığını yaptığım.. diğer şirketlerden ayrıldım.. sadece siz varsınız şu anda..

irem-- yerine birisini yetiştir,öner .. her neyse.. keyfini de sür.. ama sizden vazgeçmem..  haftada-ayda bir gün gelip,kontrolünü yaparsınız..  ben sizi bilir,muhatab olarak sizi görürüm..
bu teklifimi de  beğenmediyseniz.. tüm maddi ilişkilerimizi bitirip.. güle güle,demekten başka çarem kalmaz nedim bey..

nedim-- ............................ ..................................................


vahide--  çalışanlar birer eleman değil de.. ailenin  ferdi gibiler  burada.. bu irem hanımdan kaynaklanıyor da..  özellikle yapıyor değil..  kişiliği.. yaklaşımı,sıcaklığından böyle oluyor..
turgut,gülçin ve yaseminle kaynaştık bile..

işini yapıp,maaşını alan bir kişi ayrılmak isterse.. peki der,gönderir.. yerine yeni birisini alırsın..
ama insan kardeş -abi gibi gördüğü birisinin gidişini kabullenemiyor..
nedeni anlamakta zorlanıyor da.. gitmek isteyen gidiyor .. burhan örneğinde olduğu gibi....

hangi davranış iş açısından daha iyi,bilmiyorum.. ama ben çok üzülüyorum..
siz bile, deryaya kardeş gibi sarıldınız nedim bey.. kendinizi bu kadar  bitkin mi hissediyorsunuz.. bizi bırakabilir misiniz,gerçekten..

nedim--yapmayın vahide hanım .... ........................................