Translate

21 Ocak 2013 Pazartesi

1585.bölüm..


gülçin-- geciktim kusura bakmayın.. bir elimi yüzümü yıkayım..
irem-- işin varsa,arabayla gitseydin ya gülçin.. bugün çok sıcak.. su iç,dinlen biraz.. üniformayı da çıkar..
gülçin-- değişeceğim zaten..yakındı da,bu kadar sıcak olduğunu tahmin edemedim..irem hanım..

irem-- derya sen..
derya-- iyiyim,mutluyum.. çok şükür.. başka ne söyleyebilirim ki..

irem-- hep böyle ol inşallah..  said mi gelecek öğlene..

derya-- (gülümseyerek ) ne olur,geleyim dedi.. yok diyemedik.. unutmadan söyleyim..adenin ,çocukların.. kısaca saray ahalisinin size çokk çok selamları var.. öpüyoruz dediler.. nasıl sevdirmişsiniz kendinizi.. bize iremi anlat diye sardılar etrafımı.. o kadar ilgiyle dinlediler ki..
söylediklerimi ezberlemişlerdir..

irem-- (gülerek )as..  sağolsunlar.. özellikle çocuklarla olan sevgimiz,karşılıklı.. bende onları ,saflıklarını özlüyorum..  (saate bakıp ) yasemin,imza için.. tekrar kontrol ettin değil mi..

yasemin-- ettim irem hanım.. turgutla ,vahide hanımla üstünden geçtik tekrar.. ama muhatabımız değişmiş.. başkan ve yönetim kurulu üyeleri işten ayrılmışlar.. rekin söyledi.. şok olduk.. yemeğe gittiğinizde ne oldu ki..  nedim bey de,o da detay vermiyorlar..
ben aldım dedi sadece.. vahide hanıma da.. birşey anlatmamış..

irem-- hiç birşey olmadı.. karlı bir yatırım olarak gördüğü için.. talimat verip, almış.. bize de sürpriz oldu..  ve bana da ortaklık teklif etti..

yasemin-- ay harika bir haber bu.. hayırlı olsun..
turgut-- süper olur ama bize niye söylemedi ki..
irem-- sağolun da.. daha kabul etmedim ondandır..

vahide-- neden.. beraber çalışmanızda bir sakınca mı görüyorsunuz ,irem hanım..
irem-- hayır.. bunu.. yönetim kurulu üyeleriyle konuşup.. çoğunluğun oyu ile alınacak bir karar olarak görüyorum..  gönül-eren çiftiyle.. konuştum..  seninle ve nedim beyle konuşacağım.. hıh,nedim bey dedim.. geldi..

elinde çantasıyla,içeriye girdi..
nedim-- merhabaa..
merhaba dedik..

nedim-- songül soğuk ne varsa ver,bayılacağım neredeyse..
deryaa.. hoşgeldinn.. gel bir sarılayım sana,bu ne güzellik böylee..

derya-- (sarıldılar.. gülerek ) sağolun,hoşbulduk nedim bey.. sizin de gözünüz aydın..
duydum,çok sevindim.. allah tamamına erdirsin..
nedim-- aminnn ama aramızda kalsın.. ben hala inanabilmiş  değilim..

songülün getirdiği suyu içti..
irem-- inanırsınız yakında..  bize müsade edin,rekin gelmeden konuşalım..
tuna gelebilir.. başka kim ararsa,gelirse.. beklesin..
yasemin-- tamam..

songül-- poaçayı yememişsiniz irem hanım..
irem-- konuştum ya.. kalmıştır.. üç kola ve poaça getirirsen..
belki yiyebilirim songül..  dur,seni sormadım.. bir değişiklik var mı,bilmem gereken..

songül-- (gülerek ) yok, gelenleri yardımsız atlatabilmeyi öğrendim.. çok eğleniyorum..
yanlız,burhanla çiçek için.. umutlanmıştım.. çok üzüldüm,üzüldük..

irem-- bende ama.. elimizden birşey gelmiyor.. hayat ve karar onların..
sütümüz var mı..
songül-- var.. beş kilo aldım.. kaynatıyorum..
irem-- üç kilo süte ,bir su bardağı pirinç koyup.. altını kısarmısın canım.. sütlaç yapacağım..
songül-- tamam..

**********

nedim bey ve vahide hanımla yukarı odama çıktık..  oturdular koltuklara.. katalogları verdim ellerine bakıyorlar..
songül de istediklerimi getirip..çıktı..  kapıyı kapatınca.. yerime oturup bir sigara yaktım.. düşüncelere dalmışım tam..

nedim-- irem hanım..
irem-- hı..efendim..