Translate

21 Ocak 2013 Pazartesi

1584.bölüm..

bekir-- tamam.. şeyy.. ben.. neşeli olunca.. güngöre senin teklif edeceğin konulardan da,bahsettim..
çok duygulandı.. benim için,birşey yapmak istemiş.. demek, beni bir abi gibi yanında görmek istiyor.. biraz param var,kıyıda.. ithalatına,adım geçmeden  para yatırırım dedi.. arayabilir yada gelebilir haberin olsun dedim..
kızdın mı bana..



irem-- hayır,estafurullah.. konuşmuştuk zaten.. iyi yapmışsınız..

bekir-- iyi,kızmadıysan.. beni de sıkıştır araya.. güngör ne kadar para koyarsa... bende o kadar koyacağım ,söz.. ortaklığı sevmiyorsun ya..

irem-- hah hah hah.. ilahi bekir bey.. bu ısrarın nedeni nedir.. onu anlamıyorum..
bekir-- hayatın ne getireceği belli değil.. büyük yatırımlar, büyük riskler taşır.. 
kardeşlerimle ayrı ve ortak işler yapıyoruz.. yani ben batmam da.. günün birinde ayrılmaya kalkarsak,sarsılırım biraz..  rahmetli babam.. bütün paranızı bir arada tutmayın ..  olur ya,çalınır.. düşer.. parasız kalırsınız, derdi..
benim yaptığım da o.. sen sigortam olacaksın..  banka görevi göreceksin,bir anlamda.. 

irem-- peki,bekir bey.. güveniniz için sağolun.. kabul ediyorum.. 
bekir-- sende sağol.. görüşürüz.. 
irem-- görüşürüz.. 

kapattım telefonu.. 

irem-- turgut, kaan da sende yüksek lisansa başvurmuşsunuz.. tamer ,kısa dönem askere gidiyormuş.. 
fırsatı değerlendirseydin ,iyi olmaz mıydı.. 

turgut-- biz yüksek lisansı istiyorduk zaten.. askere gitsem iyi olurdu da.. döndüğümde de, okul fırsatını kaçırmış olacaktım.... birde sizi yarı yolda bırakmak istemediğimden , tercih etmedim.. 

irem-- anladım,sağol.. hayırlısı olsun.. yasemin,özet geç bakalım.. gitti mi anar ve ailesi.. 

yasemin-- anne-babası burada.. daimi bizde olduklarından.. yakın bir yerden ev almak,kiralamak düşüncesindeler..  dil bilmeden,nasıl anlaştıklarını görseniz  şaşarsınız..  turgutun,vahide hanımın annesiyle.. annem..  kısaca annelerimiz çok mutlu,gezmelere ..yürüyüşlere gidiyorlar.. 
sarmalar dolmalar,köfteler.. beş çayları yapılıyor.. feci alıştılar birbirlerine.. 
anarın annesiyle.. keriman teyze ahiretlik olmuşlar,şaka gibi.. dubaiye gittiler diye,mahvoldular.. 
anar..rekin,damat değil..oğulları.. songüller,gülten hanımlar..  galip beylere gidiliyor..geliniyor.. o cephenin maşallahı var.. 

anar ve barbara dün gece gittiler.. 
biz  iş ve gelecek konularında ..yalnızken,beraberken.. çok konuştuk..  bana mutlaka senin gelmen lazım dedi.. bende hayır,irem hanım bana şans verdi,güvendi.. şu aşamada gelmem mümkün değil.. şartların oradaki kadar süper olmayabilir ama sen gelip burada çalışabilirsin..dedim.. 
bir bilgisayar firması..  kapsamlı teknolojik ürünler satacağı  büyük bir mağaza açacakmış.. 
Mersine.. 
bu gece İstanbula gidip görüşecekti.. olursa,gelecek.. olmazsa,gidecek geri.. 
 barbara on gün sonra,İstanbula gidecekmiş.. sanırım bülent beyin bebekleri için.. 
o zamana kadar araştırın.. karar verin dedi ama..herşey belirsiz.. 
hal böyleyken; nikah için,gün alalım.. illa yüzük takalım önerilerini de.. ben kabul etmedim.. 

irem-- sizin hakkınızda da hayırlısı olsun.. ben vatan borcu diye, turguta dört ay ses çıkarmazdım  .. o ayrı konu ama.. senin gitmeni kesinlikle istemem.. gelsin buraya.. nasılsa bir iş bulur.. buluruz..
 görüşsün,bakalım.. ona göre konuşuruz.. 
vahide hanım,yasemine ve turguta yardımcı için.. ilan sonucu ne oldu.. 

vahide-- geliyorlar,görüşüyoruz.. ben beğeniyorum.. onlar ingilizce konuşturunca olmaz diyorlar.. daha karar veremedik yani.. devam ediyoruz..

irem-- anladım.. 
gülçin geldi o sırada.. terlemiş,üniformayla..kıyamam, nailin geleceğini duyunca.. gitti herhalde.. 

gülçin-- geciktim kusura bakmayın.. bir elimi yüzümü yıkayım.. 
irem-- işin varsa,arabayla gitseydin ya gülçin.. bugün çok sıcak.. su iç,dinlen biraz.. üniformayı da çıkar.. 
gülçin-- değişeceğim zaten..yakındı da,bu kadar sıcak olduğunu tahmin edemedim..irem hanım..