Translate

21 Ocak 2013 Pazartesi

1583.bölüm..


nail-- iyiyiz,hanımım..
irem-- güllü,niye konuşmuyorsun.. nail birşey mi dedin,yoksa..

nail-- yok hanımım..  düne kadar konuşuyordu..  şimdi,söz kesilene kadar.. sesini saklıyormuş..
ben değerli bir hediye alacakmışım,adetmiş.. onu bile babası söyledi..

güldü bizimkiler..

irem-- hımm,değerli hediye.. babası söylüyor ve adetmiş demek.. anlaşıldı..
 alma hediye falan,konuşmazsa konuşmasın.. .. sözü de,nişanı da unut.. .. ben,başkasıyla evlendiririm seni..

güllü-- iremm.. ne diyorsun sen..
irem--  bu numaralar bana sökmez diyorum,güllüü..

tuna--levent--vahide--turgut--derya-- yasemin--nail--songül--  hah hah hah..

tuna-- güllü.. sen, naille evlenmek istiyor musun..
güllü--evet..
irem-- nail,sen hala istiyor musun.. güllüyle evlenmeyi..
nail-- evet..

irem-- o halde.. kimsenin dediğine aldırmayın..  söz,nişan.. için.. ikinize de ne gerekiyorsa ,alın..
mağazanın müdürü geleceğinizi biliyor.. nail,adını söylediğinde .. o sizi yönlendirecek..
kamyonetle mi geldiniz..

nail-- güllü konuşmuyordu ya.. sordum ,cevap vermedi.. otobüsle geldik..

irem-- tuna--levent--turgut--yasemin--vahide--derya--songül-- hah hah hah..

irem-- vahide hanım.. mağazanın kartıyla,arabalardan birisinin anahtarını ver de.. yorulmasınlar..

***********
onları, tunayı ve levent beyi yolcu ettim..
içeri girdiğimde..

irem-- songül soğuk içecekle.. bir- iki lokma yiyecek birşeyler istiyorum..
songül-- tamam..  yemek yapılıyor,daha.. size poaça getireyim..

turgutun  masasının önündeki koltuğa oturdum..

irem-- vahide hanım gel,otur.. karşıma.. şeyhsuvar kardeş,sevindi mi..
bir sigara yaktım..
oturunca.. onlara da verdim..
vahide-- çok sevindi.. piyasa fiyatından ucuza almasına, aracı olduğunuz için.. (gülerek )bacımın işi rast gelsin.. allah başımızdan eksik etmesin..  onu da ,eşini de.. sizleri de ağırlamak isterim..
başımın üstünde yeriniz var.. buyrun gelin dedi..

irem-- (gülümsedim ) sağolsun..
 turgut ..güngör beyin şirketinde çalışan arkadaşlarınızla ,samimiyetiniz var mıydı.. ne kadar tanıyorsunuz yani..
turgut-- hasanla,sevgiydi  sanırım.. oraya giden..   anlaştığımızı söyleyemem.. hasan bir dönem, yasemine asılmıştı ve  istemediğini anlayamamıştı..  anlattık.. (yasemin ters ters bakınca ) ne yapayım yasemin..  irem hanımın, anlama ihtimalini göze alamadım doğrusu..

irem-- (güldüm ) iyi yaptın turgut.. kablo ithalatıyla ilgili bir sorun var mı..
turgut-- maşallah diyeyim.. sorunumuz yok.. ana bayi olmak isteyen iki kişi var.. doğuda.. inşaat ve hırdavat mağazaları varmış.. araştırdım doğru.. gelip,görün diyorlar da.. tek olunca gidemiyorum..
fabrikayla devamlı irtibat halindeyiz.. banka -çek takibi ,siparişler için acil iki eleman lazım..


telefon çalınca derya açtı..
derya-- bahadır holding buyrun.................... ........................ bir dakika, bağlayayım.. (tuşa basıp,kapattı ) bekir bey,sizinle görüşecekmiş..

irem-- ( turgutun telefonunu açtım) buyur, bekir ağa..
bekir-- müjdemi isterim..
irem-- bende komisyonumu istedim.. hani nerede.. verdin mi de,istiyorsun..

bekir-- hah hah hah... şeyhsuvar bey aramış burayı da..  adresini,numarasını bırakmış..
banka hesabımıza.. paranın yarısını yatırmış bile..   arayıp.. teşekkür ettim..
sen zahmet etme..  50 otobüsü gönderiyorum dedim.. çok memnun oldu..çok..
bendee.. umut vakfı hesabına, komisyonunu yatırdım...

irem-- ay çok teşekkür ederim.. acelesi neydi, bekir ağa..
bekir-- hah hah hah.. hadi şimdi müjdemi ver..

irem-- sana sütlaç ,kazandibi.. tavuk göğsü yapayım,seç birisini..

bekir-- sana bıraktım.. güngör geldi.. sözlü olarak,anlaşmış toptancıyla.. mağazayı ve toptancılığı devir alacakmış.. adam oğlunun birisini evlendirmiş,ikisi de mağaza da çalışmaktan bıktıklarını söyledikleri için.. bırakıyormuş..  kuyumcu dükkanını da,oğullarına verip... çiftliğine yerleşecekmiş..
full yerli- yabancı araba yedek parçası ..  mağazada da.. alt katta ki depoda da, doluymuş..  oranın iki yetişmiş elemanını da, gözü tutmuş..
bana gönderdiği öğretmenlerle de görüştü...
hasan askere gidecekmiş de.. sevgi  kabul etti,yazışmalar..ithalat ve fuarlardan sorumlu olacak..
 nasıl haber,ama..

irem-- süper.. çok sevindim.. bol, bereketli olsun kazancı.. yüzünü güldürsün inşallah..

bekir-- inşallah.. üstümden, öyle ağır bir yük kalktı ki anlatamam..
kaana tunaya bu işi öneren ..asıl kişi kimmiş,öğrendin mi..

irem-- yok,konuşmadık ama ziya olduğunu tahmin ediyorum.. aynı toptancıysa,devir eden..
onun evlenen oğluyla asker arkadaşıyız demişti..  güngör bey bilmiyor muydu.. yada toptancı söylememiş mi..

bekir-- hiç bahsedilmemiş.. eğer ziyaysa,benden ne dilerse dilesin..  güngörün yüzüne renk gelmiş.. eski dinç haline geri dönmüş..
avukatımla,mustafaya gittiler şimdi.. hep beraber gidecekler,adamın yanına.. belgeler  incelenecek... imzalar atılıp, para verilecek.. üstelik o arsanın parası,yetiyor düşünsene..
haa,işlettiğini de söyledim.. şok oldu..

irem-- (güldüm )bekir ağa.. toptancının soyadını söyler misiniz.. mağazanın adı da, aynıydı da..
bekir-- (.................. ) dedi..
irem-- evet, onlar.. belki ziya bilinmesini istememiştir..  aramızda kalsın..

bekir-- tamam.. şeyy.. ben.. neşeli olunca.. güngöre senin teklif edeceğin..  konulardan da,bahsettim..
çok duygulandı.. benim için,birşey yapmak istemiş.. demek, beni bir abi gibi yanında görmek istiyor.. biraz param var,kıyıda.. ithalatına adım geçmeden,para yatırırım dedi.. arayabilir yada gelebilir haberin olsun dedim..
kızdın mı bana.