Translate

18 Ocak 2013 Cuma

1579.bölüm..


bekir-- x.xxx.xxx dolara  olur..  tamam derse.. otobüsler hazır.. nereye gidecek,ben mi göndereceğim sorsun turgut..

irem-- x.xxx dolar  eksik söylesem,zarar etmezsiniz değil mi..  isteyen,şeyhsuvar kardeş de.. kendisi aldıracakmış.. otobüs filosunu yeniliyormuş..


bekir-- peki.. etmem,söyle..
irem-- vahide hanım ,anladın değil mi.. .................................................evet..x.xxx dolar ikram etti bekir bey...............................................................................................................................................
........................................... ................................ ......................................................................
.................................................................... ........................................................................
bana ayıp olmayacağını, hayırlı olsun dediğimi söyle.. ........................................................
........................ ................................ ............................................
......................................................................................................
hah hah hah.. ................................................................................. .........................................
............................................. ................................ ........................................................................
 ...................................... ................................................
..................................... ....................................... .........................
tamam,öğlen gelsin.. pekii,saidde gelsin.. anar ? gidemedi mi daha... ........................................
nee..gece mi.......................................  .......................................... mola ver,vahide hanım..
başımı döndürdün.. bir çay içeyim.. gelirim.. .................. hoşçakal..
(kapatıp.. ) kusura bakmayın..

güzide-- (yeniden,çay doldurmuş bana.. ) sabahları,bu kadar meşgul olduğunu bilmiyordum...
irem--(güldüm..)  hergün değilim de.. çok şükür boş oturduğumu da bilmiyorum..  ama allah bereket versin.. komisyonumu alınca,öyle iyi oluyor ki..  güzide hanım..

güldüler..

nedim-- bekir ağa itiraz etmez herhalde..
mahmut-- etmez tabi ki.. hatta.. komisyonu %30 dan bile verebilir.. kahvaltıda 100 otobüs satmak, hemde telefonda herkesin harcı değil..

sacide-- bekir veririm desene..

gülderen-- x.xxx dolar indirim,% 30 komisyon .. fazla yükleniyorsunuz bekir beye..

irem--  o zaman,durumu izah edeyim.. şeyhsuvar kardeş; benim ithal edeceğim markanın otobüs de,ürettiğini  duyunca..  jest amaçlı sayıyı artırmak ve otobüs filosunu yenilemek için beni aramış..

bekir-- vayy,ortağım benim.. % 30 komisyon helal olsun sana..

güzide-- anlayışlı insanın, hali başka..

tuna--mahmut--güzide-- gülderen-- nedim-- sacide--irem-- hah hah hah..