Translate

18 Ocak 2013 Cuma

1578.bölüm..


kapıyı çekti.. el ele.. mahmut beylere gidiyoruz..
güneş öyle etkili ki.. yüzümün,kollarımın yandığını hissettim..

irem-- tuna hava çok sıcak.. 11-16 arası kesinlikle dışarıya çıkmanı istemiyorum..  burnun kanamıştı ya.
.
tuna--  hıı,o arada  sen korusana beni.. ne dersin,mümkün mü..
irem-- mümkün.. yukarıda yada benim odamda ,seni koruma altına alırım..

tuna-- pekii.. ama ben tek başına çok sıkılmış olacağımdan.. öğlen tatilinde herkesi gönderip.. yanıma gelmen.. şartıyla..anlaşırız.. madem kesinlikle dışarıya çıkarmayıp.. koruma altına alıyorsun..
buzlu suyla kompres gibi.. birkaç isteğimi de yaparsın artık..

irem-- (bahçeden içeriye girdik ) bence.. evdeki jel buzu alıp.. enseni serinletirsen..  kendini korumuş olursun canım..  iş yerinde kompres miş.. çok beklersin..

tuna-- hahh hah hah..

mahmut bey kapıyı açtığında hala gülüyordu tuna..  o da şort ve tişörtle.. tokalaştık içeriye buyur etti..
güzide hanım geldi.. o sırada..güler yüzle, hoşgeldiniz  dedi..  maşallah,sıfır makyajlı.. saçları at kuyruğu toplayınca..  on yıl gençleşmiş sanki.. kadının ,fiziği de süpermiş..
 kolsuz v yaka,  desenli üstüne oturan bir elbise giymiş.. kısa topuk terlikleriyle harika görünüyor..

güzide-- balkona buyrun,lütfen..
irem-- elimiz boş geldik..  en kısa zamanda telafi ederim inşallah..
güzide-- ben bu dediklerini hiç duymadım.. hep bu kadar, erken mi gidiyorsun sen..

irem-- erken değil bana göre.. sekize geliyor,saat.. mesai başlayacak,siz nasıl buradasınız..
güzide-- bu gün işim var,izinliyim.. saat konusunda,senin zorunluluğun yok ya.. arada bir kuralları esnetmek iyidir..

irem-- yazın,esnetiyoruz zaten.. ama bugün benim de önemli işlerim var.. sizi kıramadığımdan,bir çay içelim dedim..

*******

bekir ve nedim bey takım elbiseli.. gülderen hanım.. keten tayyörlü..  iş için hazırlanmışlar.. tokalaşıp,öpüştük..
sacide ablanın yanına koymuşlar koltuğumu.. oturdum..
misafir üç hanım.. karşımızda eşlerimiz..
kısa kenarlara da karşılıklı mahmut bey ve güzide hanım oturuyor..

hal hatır sorulurken.. tabaklarımıza servis yaptılar sağolsunlar..
semaverden de mahmut bey çay doldurdu.. bir kaç  lokma aldık,telefon çaldı..

balkondaymış.. mahmut bey açtı..

mahmut-- buyrun.................................................. estafurullah,vahide hanım.... ....................
nedim beylerde,tuna beyler de bizdeler..kahvaltı yapıyoruz.. ..................  veriyorum..  ( telefonu benim yanıma getirdi ) buyrun..

irem-- (sağolun diyerek,ahizeyi aldım ) günaydın vahide hanım.. ....... ................................. haber veremedim,kusura bakma.. ................... ..................... ................................................................söyle,dinliyorum..........................................................
........................................................................................................................................................
 beni nereden tanıyormuş.. .........................................................................................................
tamam,hatırladım.. ......................... ......................dur birdakika... tuna,levent değirmenci yi tanıyor musun..

tuna-- evett.. fen edebiyat fakültesinde öğretim görevlisi olarak, çalışmaya başlayacağım demişti..
şura da tanışmıştık da.. adres falan vermedim.. gelmesi ne alaka ,seni tanımıyor ki..

irem-- tesadüf eseri,karşılaşmıştık.... neyse,anlatırım..
vahide hanım,duydun mu.................. ağırla levent beyi.. bir saate kadar geliriz........................................................................................ ..........................................................
..........................................................................................................................................................
ee.. ........................... kimden duymuş,inanmıyorum bu ne hız...............................................................
....................... ........................................ iyi demişsin.. ........................................................................
bekle..  ................................................ bekir bey.. otobüs üretiminiz,sipariş üstüne mi.. stoklu mu...

bekir-- her ikisi de.. siparişler ,özel istekler için geçerli.. normal otobüsler stoklu çalışılıyor..

irem-- 100 adet son model otobüs için , insaflı bir fiyat söylersen..  parayı peşin.. alacaksın.. birde hemen istiyor,müşteri..

bekir-- (gülerek )tuna kızıyor ama  gel.. sen benimle çalış..
irem-- fark eder mi,fason çalışıyorum işte..  alıcı ,diğer telefonda turgutla .. konuşuyormuş.. bekliyor yani..