Translate

18 Ocak 2013 Cuma

1577.bölüm..


bitince.. başımla selam verdim.. onlarda alkışladılar..

irem-- teşekkür ederim.. hepinize,herşey için.. ayaktayken.. artık, gidelim diyorum..

herkesle vedalaştık.. ayla ablalarla,hüseyin abileri  yolcu ettik..nedim beyler,mahmut beylerde evlerine gittiler..
 nilay,babasının kucağında huzurla uyurken.. babam beni kaç kere taşıdı acaba diye,içimden geçirdim..
yine burnumun direği sızladı inanın..

bekir,sacide.. kaan cevdet bey ve biz yoldayız..
 ceydayla sarıldığımızda..

ceyda-- inanılmazsın..
irem-- biliyorum.. o pişman bir baba.. seni sevdiğine ve değer verdiğine de eminsin.. uzatmanın manası yok.. dedikleri,içime oturdu.. artık iyi olun, ne olur..

ceyda-- inşallah ,olacağız.. seni tutmayım.. eşin bana kötü bakıyor..
irem-- o tescilli de.. kaan da bana bakıyor.. bekleyen oymuş.. senin beklediğin ne..

ceyda-- . (fısıltıyla ) kaanla,birbirimize aşık olduk..  biz iyiyiz.. ailelerimiz de anlaştılar..hatta  yüzük cebinde ,taktırmadım diye bozuldu..
ama evet dersem büyü bozulacakmış gibi geliyor,irem.. gerçekten korkuyorum... nişan sonrası ,olumsuz bir tavır görürsem..  kahrolur.. ölürüm.. anlıyor musun..

irem-- hıı.. ben kaana,beklemeyeceksin  yumruğunu masaya vurup kızı alacaksın o kadar dedim..
olur ya,inanıp yapabilir.. kareteci olduğunu unut..  bunu olumsuz tavırdan sayıp ta.. çocuğun kolunu bacağını,kırma sakın..

ceyda-- hah hah hahh..

 babasıyla ve kaanla tokalaştım.. bekir bey ve sacide hanımı unutmadım tabi..
ev yakın zaten.. iki dakikada geldik..

*************

gayet derin,saat yedi buçuğa kadar uyumuşum..  ben kalkarken.. tuna belime sarılıp,yeniden yatırdı..

irem-- canımm.. sen yat,yeniden havuza gir.. keyfini çıkar.. ben nedim bey ile gideyim
olur mu..
tuna-- sencee..
irem-- (öptüm dudaklarını.. ) kalk öyleyse.. üç dakikan var..
tuna-- beş olsunnn..
irem-- dörtte anlaşalım..
tuna-- tamam..

************

şort, beyaz kolsuz tişört ve sandaletlerle.. evden çıkarken.. telefon çaldı..

tuna girip,açtı..
tuna-- alo,buyrun...................  günaydın.........................  estafurullah.. ne rahatsızlığı.. gidiyorduk bizde............................... .............................. hah hah hah.. ...................................... sorayım güzide hanım.. (ahizeyi kapatıp) kahvaltıya çağırıyor,bekir beylerle,nedim beyler de oradalarmış..
patronlar işe bu kadar erken gitmez diyorlarmış..

irem-- iyi geliyoruz de,öyleyse..
tuna-- (kulağına tuttu ) bir çay içecek kadar vaktimiz varmış güzide hanım.. ............ ................ görüşürüz..

kapatıp,kendi kıyafetine ve benim üstüme baktı..
irem-- tunaa,şortların boyu uzun.. tişörtler de,onlarda ütülü.. temiziz de.. daha neye bakıyorsun..
tuna-- (gülerek ) biliyorum canım, sen fazla parlıyorsun da.. gözüm kamaştığı için baktım..
irem-- yürü hadi,yürü.. çantamı aldım.. elbise kılıfı kalsın,şimdi..  gecikmeyelim..

kapıyı çekti.. el ele.. mahmut beylere gidiyoruz..
güneş öyle etkili ki.. yüzümün,kollarımın yandığını hissettim..