Translate

18 Ocak 2013 Cuma

1576.bölüm..


ceyda babasının yanına gidince,cevdet bey ayağa kalktı.. sarıldılar sımsıkı..
gözümde damlalar hazır  bekliyormuş sanki.. yanaklarımdan yuvarlanıyor..

tuna eğilip bakarak ,kağıt peçeteyle sildi yanağımı..
tuna-- iremm.. ağlayacağına ,sevinsene.. saat üçe geliyor..  kendini kaldırımda bile farz edebilirsin..

irem-- hah hah hah.. hepinizi dansa davet ediyorum.. lütfen kalkar mısınız..

 cevdet beyle ,ceyda biraz  ileriye gittiler.. öpüp duruyorlar birbirlerini..
bizler kalkarken de, kısık sesle konuşuyoruz..

hüseyin-- kaan,sen otur..

tuna-- asla baba kızın arasına girmeyeceksin.. yorum dahi yapma..
kaan--(gülerek )  peki..

mahmut--birde ,kendini soruya hazırla..
nedim-- hangi soru demiyorsundur inşallah.. cevdet beye, kasatura cevdet derlermiş..
haberin olsun..

bekir-- sen gayet rahat.. ceydanın yanında oturuyorsun ya.. adam kızı için,susuyor du..  bundan sonra ayağını denk al..
kaan-- beyler yanılıyorsunuz.. ben cevdet bey ile konuştum.. ailemle de tanıştırdım..  bekleyen,ben değilim ki.. ceyda..

güzide-- o zamann.. abilerinden.. bizleri nasıl razı ettiklerini öğren.. ceyda için.. bir fikir edin ve uygula..

irem-- kısaca.. masaya yumruğunu vurup.. kızı alacaksın.. bu kadar..
kaan-- tuna bey öyle mi yaptı..

irem-- hii,eli acırdı.. hiç kıyarmıyım ben.. havada yakaladım..

( tuna gülerek,bana baktı sadece )
 irem-- tamam,gerçek değil ama idare et..

hüseyin--elif--sacide--bekir--nizamettin--ayla-- mahmut--güzide-- gülderen-- nedim-- tuna-- hah hah hah..


havuz başındayız,hepimiz..

irem-- baba-kız için söylüyorum..
cevdet--ceyda-- sağol..