Translate

15 Ocak 2013 Salı

1574.bölüm..


oturdular yerlerine.. ben şarkıyı bitirdiğmde de ,alkışladılar.. sağolun derken..

içki doldurmak için ayağa kalktı, hüseyin abi...
bekir-- bardaklarınızı uzatın beyler.. mustafa,güngör ?
güngör-- (canlı bir ifadeyle ) ben,içmiyorum..
mustafa-- bende..
güngör-- cevdet sende içme.. biz gidelim hadi.. geç oldu,yarına iş var..  onlarda uyusunlar..

hüseyin abi ,diğerlerinin bardakları doldurup verdi..

mustafa-- ikimiz gidelim güngör.. cevdet,ceydayla gelir..
güngör-- tamam..
bekir-- güngör, oturuyoruz oğlum.. sizin gitmenize de gerek yok ki.. yer var,yatarsınız.. kırk yılda bir güzellikle toplanmışız,acelen ne..

güngör-- sağolun,gidelim.. herşey çok güzeldi.. sizlerle renklendi gecem.. görüştüğümüze sevindim dostlar..  lütfen rahatsız olmayın.. hoşçakalın..

yine de,ayağa kalkıp tokalaştık .. mustafa bey ve güngör beyle..

bekir bey,yolcu ediyor.. onlarla gitti..

irem-- (tunaya dönüp ) evett..
tuna-- ortam için sağol..
irem-- rica ederim.. ne oldu..
tuna-- birşey olmadı, bekliyoruz..

bekir bey gelip oturdu..

cevdet-- ama güngör heyecanlandığına göre.. belli ki birşey olmuş..
nedim-- tiyo aldık,güldüğünüzde başarmış oluyor muşsunuz..

hüseyin-- irem,ortam hazırlayıp zemini sağlamlaştırırken .. güldünüz.. bizi oyalamak için birde şarkı söyledi.. geri plan hizmeti bu kadar detaylıyken.. anlatmazsan..  kırılır bence..

tuna-- ( gülerek )minnettarım ama beni tanıdığından,kırılmayacağına eminim.. gerçekleşirse.. güngör bey,anlatır..

nizamettin-- beni affedin tuna bey.. özel değilse.. ne teklif ettiğinizi başlık olarak duyabilirmiyiz..

tuna-- iş kolu, araba yedek parçası satışı..

irem-- (gülümsedim) ben çözdüm..
bekir-- yaşa ortak..söyle duyalım..

ceyda-- tuna beyin,araba yedek parçası ile bir ilişkisi varsa.. çözmen kaçınılmazdı zaten..
tuna-- hayır,benim hiç ilgim yok.. irem uyanıktır ama bunu çözdüğünü hiç sanmıyorum..

irem-- iddiaya girelim ,öyleyse..
tuna-- bence girme,bilme yüzden 0.. çünkü,ben bile bilmiyordum..
irem-- girelim,kaybedersem.. o çok istediğin şeyi alırım tamam mı..

tuna-- (gülerek ) tamammmm.. öyle bir ihtimal yok ama.. kazanırsan ne istiyorsun..
irem-- (güldüm ) hiç.. sadece çok sevineceğim..
tuna-- hah hah hah..
bekir-- bu nasıl bir iddia.. anlamadım.. ortaya değerli bir şey koysanıza..

tuna-- biz maddi karşılığı olmayan şeyler istiyoruz, genellikle..ama iremin alacağı maddi anlamda da çok değerli bekir ağa..

kaan,ceyda,hüseyin abi ve cevdet bey.. tuna..
 diğerleri irem kazanır dediler..

irem--  teşekkür ederim.. tuna diyenleri veto ettim..
tuna ve kaan hariç.. kimse emin değil ama desteklediler.. güven böyle birşey..

kaan-- ben olaya dahil değilim ki.. irem hanım..

irem-- geç bunları kaan..