Translate

15 Ocak 2013 Salı

1573.bölüm..


sacide-- sağolun.. iremin dediği gibi hiç ortam olmadı..
önceleri hayat telaşesiyle,çalıştık.. eksiğimizi tamamlayalım,başımızı sokacak .. rahat bir evimiz olsun diye kendi yağımızda kavrulduk..
sonra çocuklar oldu,onlara adadık kendimizi.. aileler,akrabalar kardeşler.. derken sağlık sorunlarıyla çok uğraştık..
görünüşte hep öyleyiz de.. sahiden neşeli olduğumuz gün sayısı, o kadar azdır ki..  çaldığımı ben bile unutmuştum..
davetlere gidiyoruz,biz çağırıyoruz ama genelde işin uzantısı yada hazırlığı olduğundan.. tanımaya yönelik oluyor..

ama nişan ve zuhalin kınası çok içtendi.. yapmacıklıktan uzak gerçek dostların içinde hissettim kendimi.. darbukayı görünce çaldım,bekir de ilk defa gördü..

ireme bağlamayı aldım da,kendime darbuka almak aklıma bile gelmemişti..
 bekir almış.. ilk defa,kendi evimde.. neşeliyim,misafirlerime eğlenmeleri için.. darbuka çaldım.. çok değişik ve güzel bir duyguymuş.. samimiyetle söylüyorum..
iyi ki,varsınız..
iyi ki,buradasınız..

ben alkışlayınca diğerleri de alkışladılar..
irem-- bekir ağa..  ablam,siyasetçi gibi konuştu valla.. sen onu adaylığa hazırlasana..

kahkahalar atıldı..

hüseyin-- irem,tunayla güngör bey.. ne konuşuyor.. biliyor musun..birşey mi var..
irem-- bilmiyorum, sadece konuşacağını ve ortamı sağlamamı söyledi..

gülerlerken..
mustafa --bu kadar da açık sözlü olunmaz ki..
irem-- nasılsa,yabancı değiliz.. tuna ;  alıngan ve yaralı olan güngör beyle..şu an konuşmak istediyse..
önemli bir nedeni vardır mutlaka .. isabetli öneri,moral motivasyon.. güven aşılama konularında..ikna kabiliyetini gayet dozunda kullanır..  kararı ona bırakıp,çekilir ve sabırla bekler..
masaya dönmeden.. güngör bey sesli gülerse.. tuna başarmış demektir..

daha sözümü bitirir bitirmez.. ikisi de kahkaha atınca..
irem-- evett.. ben onların gelip oturması için,zemin hazırlayayım..

ceyda-- paslaşmanız gerçekten süpermiş.. seni geri planda izlemek de,ilginç..

irem--  yapana değil.. yaptırana bakacaksın ceydacığım..geliyorlar.. çaktırmayın,şimdi sizi oyalıyorum..