Translate

11 Ocak 2013 Cuma

1569.bölüm..


yerlerimize otururken.. tatlı,kahve.. içenlere içki servisi yapıldı..  nişan- nikah hakkında.. konuşuluyor..

hüseyin--nikah günü konusunda sıkıntı olursa.. beni arayın  mahmut bey..
mahmut-- tamam..
nedim--memur olarak,kimi  tanıyor sunuz..
hüseyin-- hüsamettini..

gülderen-- hüsamettin,benim de  iyi arkadaşımdır.. Ankarada son yıl beraber okuduk..  yıllardır da,burada görüşürüz.. siz nereden tanıyorsunuz..

hüseyin-- (gülerken ) uzun yıllar önce.. ortak arkadaşlar sayesinde tanıştık.. iyi anlaşırız,bizde..
zuhalin nikahı kıyılırken,ben dışarıdaydım.. görüşemedik..

ayla-- eliff,irem yaylada bir söz vermişti.. hatırlıyor musun..
elif-- evet,hatırlıyorum aylacığım..

sacide-- ve bir nişan vesilesi ile.. biz dinledik ayla.. muhteşemdi..
bekir-- o hep bir arada olmadığımız için,gönülsüzdü de.. çok ısrar edilince bizi kırmadı..

kaan-- ne yaptı...
cevdet-- (içini çekerek ) şarkı söyledi..  mest olduk ..

nedim-- aa,irem hanım şarkı mı söyledi.. peki,tuna bey nasıldı..
hüseyin-- perişan..

ne güldük ya.. gözlerimizden yaşlar geldi..

güzide--  tuna bey,perişan olmanızı istemem de..  irem ,ayla hanımlarla bizim için bir şarkı söyleyebilir mi..

tuna-- (gülerek) kendisi bilir.. istiyorsa.. tabi ki..
ceyda-- izin ha.. bunlar benim bildiğim ireme ters gelir ama..

nedim-- ceyda hanım,laf aramızda.. hala ters geliyor da.. tuna bey çözmüş meseleyi.. irem hanımla aralarında ki diyaloğu duysanız şok olursunuz..

bekir-- iyi mi,kötü mü.. 

gülderen-- imrendirecek kadar,iyiydi bekir bey..ben sonradan öğrendim .. çok çok ağır ,bunalımlı bir gün geçirmişler ama birbirlerine davranışları süperdi.. 

tuna-- gülderen hanım.. öyle olmasa atlatamazdık,zaten.. 

nedim-- irem hanımı sınava götürebilmek için,gayretiniz müthişti.. 
sonrasında..- hiçbirşeyden haberi olmadan..- onun size.. "emrin başım gözüm üstüne ağam" demesi daha müthişti..  hak ediyor,dememek için kendimi zor tutmuştum.. 

güngör-- tuna değer vermiş,irem de.. verilen değeri anlamış.. 
habersiz olması,en önemli sevgi-güven göstergesi bence.. 
oysa bizim değer verdiklerimizin,hep bekledikleri bir karşılık varmış.. anlayamamışız.. ne mutlu size.. 

tuna-- sağolun,güngör bey.. (gülümseyerek ) şarkı neydi.. bağlama gerekiyorsa,getireyim.. 

güngör bey dahil hepimiz güldük.. 
mustafa--  nefis olur doğrusu.. 

nizamettin-- aman tuna bey.. çalıyorsanız da.. söylemeyin.. benim hiç yeteneğim yoktur.. 
şarkıyı mırıldandık da,onu öğrenemem.. 
tuna-- keşke olsaydı ama benim de hiç yeteneğim yoktur.. 

bekir-- biz söylememiştik,sen ağzından kaçırdın tuna.. bu da demek oluyor kii.. 
irem bundan sonra.. hem çalacak..hem söyleyecek.