Translate

11 Ocak 2013 Cuma

1568.bölüm..


nedim--kurtlar var.. yarın için,emniyetteyim.. diğer büro geldi aklıma..

tuna--irem-- hah hah hah..

irem-- tuna tabancayı ver dedim,nedim bey anında yok oldu..
gülderen-- tuna bey,verecek miydiniz sahiden..

tuna-- yanımda olsa bile vermezdim,gülderen hanım..
irem-- ama nedim bey,o korkuyu hak etmişti..  sizin ...

nedim-- irem hanım,lütfen.. beni vurun ama söylemeyin..
mahmut-- vayy, o kadar önemli yani..

gülderen--nedimm ?
sacide-- irem ya vur,ya söyle..

nedim-- (ayağa kalktı ve kollarını açtı ) bekliyorum..

irem-- (gülerek ) soda içtim,riskli hareketler bunlar..
hak eden iki-üç kişiyi vurmadım da,seni mi vuracağım.. nedim bey..
şu aşamada hiç olmayacak şey.. oturun lütfen..
gülderen hanıma ilanı aşk ettiğinizi de söylemeyeceğim tamam..  aa,söyledimm.. ağzımdan kaçtı..

nasıl bir kahkaha koptu anlatamam.. o esnada.. güzide hanıma  sağ elimi uzattım.. o da gayri ihtiyari uzattı elini.. evett.. tek taş yüzük takılmış.. parlıyor..
gülümseyerek tuttum..

irem--güzide hanım, tebrik ederim.. allah tamamına erdirsin..
mahmut -- aminn.. hahh hah hah..

güzide-- (dudaklarını sıkarak,başını salladı sağa sola) beni oyuna getirdin.. alacağın olsun..

irem--(kalktım ayağa.. yanlarına gittiğim de.. o da kalktı.. gayet candan, sarıldık) olsunn..
güzide-- sen ne uyanıkmışsın.. hiç göstermedim ki..

irem-- dikkatimi o çekti zaten.. (mahmut beyle,tokalaşırken ) gözünüz aydın,mahmut bey..
bayram size uğurlu gelmiş..

mahmut-- sağolun,irem hanım.. inanın şok oldum.. nasıl anladınız..

nedim-- allah vergisi,yeteneği var.. mahmut bey.. sır tutmayı da hiç ,sevmez..

tuna-- tutuyor,nedim bey.. tutuyor..
irem-- doğruu,hah hah hah..


herkes ayakta,onların yanına gelip.. tebrik ettiler/ediyorlar..  tuna da edince.. elini tuttum,gülerek..

irem-- tunaa,çokkk sevindim ben..
tuna-- hah hah hah..