Translate

11 Ocak 2013 Cuma

1567.bölüm..


bekir-- buyrun lütfen..
girdik bahçeye..

irem-- bülentin selamı var,size.. taklayı  yanlışlıkla ağzımdan kaçırdım.. sevgilerini gönderdi.. gözünüz aydın dememi istedi..
gülderen-- as,sağolsun..
nedim-- (gülerek) yanlışlıkla olduğuna emin misiniz..
irem-- evett.. avukatınız da ,sizin gibi söz dinlemiyor..diyip, ağaç tepelerinde gezdiğimizi hatırlattı bize..

bekir-- senin ne işin var,ağaçta.. çıkıyor musun sahiden..
irem-- elbettee.. iyi tırmanırım.. ama şimdi yasak..
gülderen-- yasaklara da alışıyor insan.. sağlık daha önemli..

masaya yaklaşınca kalktılar.. hoşgeldiniz diyorlar..
ayla hanımla,nizamettin beyi tanıttık.. mahmut beyle,güzide hanıma da ..ben hoşgeldiniz dedim..  herkes tokalaşırken..

tuna-- çookk geciktin..
irem-- bekir ağa sana sorduğunu bana da sordu.. bende planımdan bahsettim ama olma ihtimali yok gibi.. (fısıldadım )  profesör olmak istiyormuşsun..çokk sevindim.. içim içime sığmıyorr..
(ellerini tuttum) zıplayacağım kollarını aç , tunaa..

tuna--  hah hah hah..

nedim-- keyfiniz bol olsun..
tuna-- amin,hepimizin olsun..

oturduk yerimize..

nasılsınız iyimisiniz denilirken.. içki,meyve ikram edildi.. herkes tabağına alıyor falan..
güzide hanım, farklı bir şıklık içinde ve çok mutlu görünüyor..
sol eliyle alamayınca,mahmut beye baktı .. o da gülümsedi ve yardım etti.. benim gözümden kaçar mı.
 sağ elinde göstermek istemediği birşey var.. yüzük büyük ihtimalle..  tuh,tokalaşırken  baksaydım keşke..

sohbet ediyoruz.. abimlerden,menekşelerden bahsedildi..  komşularını sordular yani..
maşallah nedim bey bülbül gibi şakıyor.. gülderen hanımın meyvelerini kesip hazırladı ,o arada...


cevdet-- nedim bey.. maşallah da.. gülderen hanımın yerine de,yiyeceksiniz sanki..
mahmut-- şimdi ben diyecektim,cevdet bey..
hüseyin-- yüz karası diye düşünüyorsunuz değil mi.. ama inanın yapılıyor.. o başka bir ruh hali..

kaan-- siz de yaptınız demek ki..
bekir-- sen ne diyorsun,o yiyor muş birde..

kahkahayla gülündü..

nedim-- patronum ve eşini örnek alıyorum..
tuna--  laf bize geldiğine göre.. nedim bey yine havuza girmiş anlaşılan..

nedim--gülderen-- hah hah hah..

ceyda-- kötü birşey demedi ki,nedim bey..
mahmut-- doğrusunu söylemek gerekirse.. bizde alıyoruz.. bu çok güzel , değil mi tuna bey..

tuna-- elbette güzel,sağolun mahmut bey..
nedim beye itirazım başka konuda ve o hassasiyeti biliyor..

irem-- topuğundan vururum yarın.. sen merak etme kocacığım..

 kahkahayı tahmin edin artık..