Translate

9 Ocak 2013 Çarşamba

1565.bölüm..


bekir--harika  ama arazi satıldı..
özel-genel çok zor durumdaydı güngör..
mustafanın,benim almak istememi de gururuna yediremedi..
düzeni bozulunca,kaç yıllık eşi .. iki çocuğunu da alıp evi terk etmiş.. güngör de,boşanma davası açtı.. eve de gitmiyor,şirkette bir odası var.. orada kalıyor..tavsiye ettiğin öğretmenlerin maaşını verip.. bana göndermiş.. mecburen işe aldım,çocukları..
 buraya da,morali düzelsin .. iki lokma birşey yesin.. bir arada olalım diye,kolundan tutup zorla getirdim..

irem-- tuh yaa.. ben başka yollardan yardım edebilmeyi istedim ama tuna ezersin adamı,gururu incinir olmaz ..diye önerilerimi beğenmedi..
bu hastane işini  bir amacı olsun..hayata tutunsun diye istiyordum.. yoksa hiç inşaat yaptıracak durumda değilim.. şu anda..
 araziyi de,değerinin altında olmaması için.. siz benim adıma alın diyecektim.. kahretsin,geç kaldım..
 o çocukları bana gönderin,bekir bey.... benim elemana ihtiyacım var.. arıyordum zaten..

bekir-- tamam.. tuna doğru söylemiş..(cebinden sigara çıkarıp uzattı ,aldım yaktı ikimizin sigarasını da..
gülerek bana baktı) seni ilk gördüğümde,dost olacağımızı..iyi bir kalbin olduğunu  anlamıştım.. beni hiç yanıltmadın.. o araziyi ben  kenan ağaya aldırıp..güngörün istediği fiyatı verdim..

ama ben sana hibe etsem dahi.. olmaz,adımız geçerse güngör anlar..
hoş olmayan bir psikoloji içinde zaten..  beni affetmez,bu riske giremem..
ancak kenan ağa yaptırabilir, müteahhitlik önerisinin de ondan gelmesi lazım..
ben söylersem teklif eder de..  güngör iyi değil,iş uzar.. verim alamazsın..

hem hastane çok büyük iş.. inşaat tecrüben yok.. seni sıkıntıya sokar.. şimdilik kalsın..
 sen güngöre yardım etmek istiyorsan.. çabuk para kazanacağı,temiz.. cazip bir iş bul..
elinde parası varken,onu çalıştırsın istiyorum..


irem-- (aynadan nedim bey ve gülderen hanımın geldiğini görünce )
tamamdır bekir ağa.. yüzde yüz kar edeceği bir iş var.. hisse alacak sadece..

bekir-- ne hissesi..