Translate

9 Ocak 2013 Çarşamba

1564.bölüm..



bekir--anayasa hazırlanıyor biliyorsun.. seçim yapılacak..  siyasi partiler kuruluyor..
böyle bir oluşumun içinde olmak ister misin..  aday yada üye olarak..
acele etmeden,artılarını eksilerini  düşün..destekleyeceğin aday seçilirse, çok avantajlı bir konuma gelebilirsin..
tunaya sordum, o cevabını verdi.. sana soracağımı da söylediğim için.. çağırdım seni..

irem--bu konuda düşünmeme gerek yok.. bekir ağa..
tuna ne dedi bilmiyorum..muhtemelen reddetmiştir ama benim hiç işim olmaz ..   ne üye olurum,ne para yardımı yaparım.. ne de,desteklerim.. ucundan kıyısından bile olsa,siyasete girmem..
okuyacağım..hevesim,bilgim yok. işi uzmanına bırakmak en iyisi..  o avantaj dediğin olay da,bana gelmez.. mantığıma göre oyumu kullanır,herkese eşit mesafede olurum..
benden bir beklentisi olan mı var, size kim sorduruyor bu konuyu merak ettim..

bekir-- ben senin kadar uzak durup , kesin konuşamıyorum malesef..
siyah-beyaz değil.. gri olup.. elimden geldiğince herkese mesafemi koruyorum sadece..
yurt içi-yurt dışı iş bağlantıları yapılıyor,teşvikler krediler alıyoruz..
 o çevrenin de içine giriyorsun, ister istemez...
 tanınıp,bilinince..bana her görüşten adam gelir.. desteklediğim de vardır ama.. hepsiyle konuşuruz.. kırmam kimseyi.. ..
ceyhanda kenan sarıklı ağa vardır, bilir misin..

irem-- yok,bilmiyorum..

bekir-- değerli bir abimizdir.. sayar severiz.. o da,lafını sözünü bilir..çok sevilir,hak yemez..dokuz köye bakar, oturaklı adamdır yani..
yeni kurulacak bir partinin, buradaki kamu oyu yoklamasını yapan birkaç kişi geldi.. kenan ağa göndermiş..
 genç,dinamik.. bilgili,sevilen.. nüfusu olan.. parlayan bir yıldız olarak görüldüğünüz için sana ve tunaya adaylığınızı koyar mısınız diye.. sormamı istemiş..

irem-- sağolsun iltifat etmişler ama hiç bir aşamada, kesinlikle ilgilenmediğimi iletirseniz sevinirim.. tuna ne dedi..

bekir-- onbeş yıl sonra,belki dedi..  kariyerinde ilerlemek.. makaleler.. kitaplar yazmak/ çevirmek , doktora yapmak  ve profesörlüğe kadar ulaşmak  istiyormuş.. amerika da diye de belirtti..

irem-- helal olsun,yakışır kocama.. yapacağına da eminim..
şimdi gelelim benim konuya..  güngör beyin,reşatbey deki arazisini almak .. oraya çok gelişmiş ve lüks
bir hastane yaptırıp, hayrat olarak sunmak istiyorum..
sadun bey mimari çizimini ,güngör bey de.. müteahhitliğini yapacak.. fikir nasıl ama..