Translate

9 Ocak 2013 Çarşamba

1563.bölüm..


tuna-- evet,İstanbuldaydık.. ne konuda uyaracaktınız bekir bey..

bekir-- misafirlerinizle tesadüfen tanıştığımda.. irem durumu özetlemişti..
 ertesi gün şirkette bayramlaşırken.. istihbarat müdürüne.. markayı söyleyip, bir bakıver dedim..
dün rapor geldi..  fabrika el değiştirmiş malesef..  başkan ve yönetim kurulu üyeleri ayrılmışlar.. onu haber verecektim..

irem-- (güldüm )  haberimiz var,bekir bey.. imzalanmadan önce öğrendik.. raporda fabrikayı kimin aldığı konusu belirtilmiş miydi..

bekir-- yok ama % 90 ı isviçre merkezli bir şirkete satılmış..
 imzalayacağım dediğine göre,seninle bağlantıya geçmişler.. doğru mu..
irem-- doğru..
bekir-- iyi,çok sevindim.. hayırlı olur inşallah..
irem-- sağolun,inşallah..


hüseyin-- bayi ve yeri belli mi..
irem-- belli.. mr.blaunt ekip ve ekipmanıyla bayiliği yapacak..
yer olarak da ; mustafa beylerin yaptığı blokların.. Mersin tarafındaki araziyi  kiralayacağım...

mustafa-- (gülerek )  iki daire kaldı orada..  satmak için,acele etmeyeyim öyleyse..
irem-- değerleneceği kesin ama siz bilirsiniz tabi..

bekir-- sacide.. komşulara kebap gönderdin mi.. kokmuştur..
sacide-- gönderdim ve davet ettim.. kalabalıksınız,başka zaman geliriz demişler..

bekir-- biz bizeyiz,yabancı mı var sanki.. mahmuta seslenirim de,nedim bey duymaz..
ben gidip çağırayım bari..  irem bana eşlik eder misin..

sacide-- sen tek gidemiyor musun.. bekir.. rahat bırak kızı..

irem-- (baktım anlamak istercesine ) iyi,geleyim.. hadi.. bekir ağa telefon etmediğine göre,bana söyleyeceği birşey var demektir.. izninizle..
kocacığım beş dakika sonra yanındayım..

tuna-- (gülerek ) tamam..

masada düzenleme yapılırken.. nizamettin beyle konuşuluyordu..
ben tunadan arabanın anahtarını alıp,çantamla beraber.. çıkışa doğru yürüdüm..
bekir bey kendi bahçelerinin ön tarafına gidip,seslendi mahmut beye.. duyuyoruz,davet etti.. geliriz dedi..o da..

bekir-- sacide geliyorlar.. iremm,neredesin..
irem-- yola çıktımm..

geldi yanıma..

bekir-- kusura bakma acildi de..
irem--  hayırdır inşallah..

bekir-- gel,yürürken konuşalım..
irem-- daha iyi bir fikrim var.. (anahtarla arabanın kapısını açtım) buyur,bekir ağa..

bekir-- iki adımlık yere arabayla mı gideceğiz..
irem-- hayır,gitmeyeceğiz.. telefonla çağıracağız.. kocacığıma beş dakika dedim.. zaman kaybetmeyelim değil mi..

bekir-- iyi.. öyle olsun..

oturduk ön koltuklara.. arabayı çalıştırıp,klima düğmesine bastım..
sonra nedim beyi arayıp,ahizeyi bekir beye verdim.. o da çağırdı.. peki demişler..
kapatırken..
bekir-- akıllısın vesselam..
irem-- teveccühünüz.. bende sizinle konuşmak istiyordum da.. dikkat çekmemek için ,yarın arayacaktım..
bekir-- konuş bakalım..
irem-- önce siz.. buyrun..