Translate

7 Ocak 2013 Pazartesi

1562.bölüm..


hüseyin-- irem,babanlar daha dönmemiş.. arif söyledi.. bu kadar uzun nasıl gidebildi.. pamuğu kim topladı.. tarlada mı kaldı yoksa..

tuna-- hüseyin bey.. ilk defa bu tarz tatil yapıyorlarmış,bunalmışlar..
gözün arkada kalmasın dedim,ben toplattım.. irem de gidin diye ısrar etti..  fırsatı bulmuşken geziyor onlarda..

irem-- Manisadalarmış.. abimin bebeği olacak,biraz da orada kalırlar.. neredeyse ,gidin dediğime pişman olacağım..
hüseyin-- (gülerek ) demek ki,karavan iyi fikir değilmiş.. çok rahat edince,yolu uzatmış ahmet..

bekir-- sana minübüs satayım demiştim,değil mi..

irem-- (arkama yaslandım ,gülerek ) o konuda pişman değilim.. ikisinin de yaş günüydü..
fikri tuna verdi..  bir hediye aldım evlat olarak. güle güle kullansınlar..

elif-- evet.. canını veriyorsun,evlatlar için.. darısı bize olsun..
ayla--sacide-- aminn..

ceyda-- irem bugün yayın vardı,nasıl buradasın..

irem-- bir haftadır,çok yoğundum.. elizabethe rica ettim,haberleri okuması için..
 misafirlerden,Dubai..İstanbul Adana arasında dolaşmaktan başım döndü.. bu hafta ben okuyacağım,kısmetse ..
sonrasında.. erteleyemeyeceğim ,iki haftalık tatil planımız var..  koca yazı geçirdik,daha ben denize girmedim..  o sürede de,sana rica edecektim..

ceyda-- (gülerek )" benim zamanım değerli,karşılığını alırım.." böyle demiştin değil mi..
irem-- evet.. dedim,sende al..

bekir-- dost işi yapın,canım.. herşey karşılık maksadıyla yapılmaz ki..

irem--yok bekir ağa.. işin karşılığı,bir ücret var.. onu alırsa benim de ,içim rahat eder..

ceyda-- ben başka birşey istiyorum.. kablo işine,yüzde bir ile ortak yap beni.
güngör-- irem ortaklık sevmiyor da.. yüzde bir ne ,oyuncak gibi.. on desen neyse..

ceyda-- kendi maaşımı koyacağım,güngör amca.. bütçem o kadar..

irem-- ceyda;altı saatlik yayın için, yüzde bir ortak olmak istiyorsun demek.. sen ne uyanıksın öyle.. teklifim,yayın ücretini alman yönünde..
ve güngör beyin dediği gibi.. ben ortaklık konusunda huysuzum..
ama illa benimle ticarete girmek istiyorsan.. paranı biriktir..  birkaç ay içinde netleşecek projelerim var.. kesinleşince ararım seni..

ceyda-- kabul..
bekir-- beni de ara..
irem-- (gülümsedim ) inşallah..

hüseyin-- arabanızı gördüm,irem.. hayırlı olsun.. güle güle kullanın.. markayı tanıyoruz da,o modelini  Adanada ilk defa gördüm.. İstanbuldan aldıysan,gidince bende bakayım..


irem-- sağol hüseyin abi..  fabrikadan aldım.. ben o markanın  ithalatçısı olmak üzereyim..
imzayı atınca.. Adanada da bayi açılacak.. farklı modellerin hepsini göreceksin kısmetse.. İstanbula gitmene gerek kalmayacak..


hayırlı olsun dediler..

bekir-- (gülerek ) iremm,imzalamadın mı daha..
irem-- yok,bazı değişiklikler olunca erteledim..

mustafa-- bekir hayırdır, imzalamadığına sevinmiş gibisin..
cevdet-- kulağı deliktir onun.. birşey duydu demek ki..
bekir-- evet..  uyarmak için de,sizi aradım hatta ama yoktunuz..