Translate

7 Ocak 2013 Pazartesi

1561.bölüm..


elif-- nilay tepinmiyor,hayret..
hüseyin-- tecrübe başka birşey,tabi..

irem-- ama şimdii,benim pabucum dama atılacak kesin.. tuna,bu nilay hanım.. hüseyin abinin prensesi..  nilay bu bey de,eşim tuna..

bekir beyle bayramlaştık,onlara bakıyoruz..

tuna-- (eğilip elini tuttu) çok memnun oldum hanımefendi.. nasılsınız..
nilay-- (gülerek,sallandı ) bendee.. iyiyimm.. sen nasılsınn..
tuna-- teşekkür ederim.. sizi gördüm daha iyi oldum..  bu saç kesimi ne kadar yakışmış size..

nilay-- ayy,teşekkür ederimm.. kuaförüm de öyle söyledi..
bekir-- hüseyin,oğlum senin kıza tuna gerekiyormuş baksana.. bizi oynattı cadı..

irem-- asıl tecrübeli olan, o.. bekir bey..

bir kahkaha yükseldi..

sacide-- hadi buyrun,bekliyoruz..
nilay-- ben yedim ama tunanın yanına oturacağım..  irem ,içeride elini yıkasana sen..  bizde konuşuruz o arada..

irem-- hıı,hadi bakalım konuşun..
tuna-- nilaycığım ,iremi içeri gönderiyorsan.. bende beraber giderim.. karım olmadan,oturup konuşamam ..kusura bakma..

nilay-- hıhhh,sen bilirsin.. oturmuyorum işte..

herkes bastı kahkahayı.. oturduk.. sohbet ederek ,mantı yiyoruz..  içkiler konuyor..
mustafa bey mangalın başında kebapları çeviriyor..

bekir-- irem çok ikna edicidir demişti.. doğruymuş,tuna..
kaan-- feyz aldım..
tuna-- estafurullah.. dediklerim gerçekti de,nilay iltifatı yanlış yorumlayınca.. noktayı koydum..  o nedenle,duymayacağınız şeyleri duydunuz..

irem-- biz barışırız birazdan.. diğer kızlarınız nerede elif abla.. gelmediler mi..

elif--geldiler de.. hepimiz köydeydik..  babaanne,anneanne torunlarını bırakmadılar.. onbeş çocuğun nazını çekiyorlar..
ayla-- ne mutlu onlara.. darısı bize olsun..
amin dedik..

sacide-- (tabaklarımızı aldı ) mustafa pişmedi mi daha..
mustafa-- pişti pişti..  bekir ekmekleri ver,ustalara mahçup olmayalım..
irem-- estafurullah..

kebaplar da servis edildi.. o da,köfte de..mantı da.. gayet güzel olmuş .. elinize sağlık dedik..  yiyoruz..

irem-- ceyda annen ve yengenle.. burada bayramlaşırız demiştim ama..

ceyda-- çok selamları var,hep beraber gelecektik de.. bir kadın gurupları var onların.. haber verdiler son dakikada.. o yüzden gelemediler..

irem-- as.. (güngör beye baktım.. daha eşini sormadan )
güngör-- bizde durum biraz karışık.. dardayım,firardayım..
bekir-- düzelirr,takma kafana..

irem-- vayy,beni vur diyoruz demek ki..
güngör-- evet.. (elini yüzüne kapadı,parmağının arasından bakıyor ) söyler misin..
irem-- canın sağolsun,güngör bey..  bir soda içeyim,tamamdır..
güngör-- (gülümsedi ) sağol..