Translate

7 Ocak 2013 Pazartesi

1560.bölüm..


bekir beylerin evleri şehir içinde de,kebap vs. yapamadıklarından ,villaya gelin demişti bana..

güvenlik görevlisi kapıyı açtı.. geçerken..

tuna-- arkadaki araç da girecek..
-- peki efendim,buyrun..

nizamettin beyde girince kapı kapandı..   ilerleyip.. park ettik arabaların arkasına..

irem-- mahmut beyler,dönmüşler.. kartviziti iyi ki,koymuşsun tunam.. geldiğimizin kanıtı oldu..
tuna-- evet.. yan komşularına geldiğimizi görünce.. bozulmazlar.. en azından..

indik arabalardan.. tuna sepeti aldı bagajdan..

irem-- (bahçe kapısını açtım ) buyrun lütfen..
ayla-- dediğin yer,burasıydı herhalde..

irem-- (girdik,yürüyoruz bahçede ) evet ayla abla.. bu villaya ve bekir beylere biz de ilk defa geliyoruz..

havuz başına kurmuşlar sofrayı.. mangal yanıyor,şişler.. köfteler hazır.. ama kimse yok ortada..

nizamettin-- evdeler sanırım..
tuna-- açlıktan bayılmış olabilirler mi..

irem--ayla-- nizamettin-- hah hah hah..

içeridelermiş sahiden..güldüğümüzü duyunca.. geldiler yanımıza.. hoşgeldiniz diyorlar..
tuna bekir beye verdi sepeti.. ne zahmet ettin muhabbeti yapılıyor..

mustafa,cevdet güngör beyler yine tek gelmişler.. kaanla da tokalaşıp, ceydaya sarıldım..

irem-- (fısıldadım) bir gelişme yok mu daha..
ceyda-- gelişme?
irem-- menemen yenildi mi kızım,anlasana..
ceyda-- hah hah hah.. hayır,çorbadayız henüz..

elif-- geldiğin belli oluyor,irem.. kimse gülmüyordu..

irem-- sağol elif ablacığım.. (öpüştük onunla ve sacide ablayla.. ayak üstü nasılsın diyoruz birbirimize.. )

diğerleri oturuyorlar.. bekir bey tunayla konuşuyordu..  servis de başladı bu arada..
hüseyin abi,yan taraftaymış.. oo hoşgeldiniz diyerek geldi..  nizamettin bey ve ayla ablayla tokalaştı..

hüseyin -- (bana bakarak..  ) kız cadı,öp elimi..
irem-- öpeceğim tabi,babam yok işler kesat zaten..

hüseyin-- hah hah hah.. ( sarılıp,kızı gibi öptü beni )
nilay-- babaa,seni gördüm.. öptün o kızı..

hüseyin-- basıldık..
irem-- ( yanımızda bacak kadar boyuyla ,ellerini de beline koymuş.. bana öldürecek gibi bakıyor,çok şirin ve çok zeki belli halinden ) adın ne..

nilay-- nilay..
irem-- (elimi uzattım ) benim adım da irem.. memnun oldum nilay..
nilay-- (tuttu ) bende..
irem-- annen-baban,benim bebekliğini biliyorlar..
öpmesinin nedeni, bayramlaşmak.. ve şu konuda anlaşalım.. babanı elinden almıyorum.. baban da,seni bırakmıyor.. tamam mı..

nilay-- (gülümsedi ) tamamm.. arkadaş olalım mı..
irem-- olalım..