Translate

7 Ocak 2013 Pazartesi

1559.bölüm..


girdik,gayet hoş .. mütevazi ,bir o kadar da zevkli döşenmiş salon.... oturduk..
klima çalışıyor.. nasılsınız iyimisiniz denildi..
ikisi de,biraz zayıflamış..  ama benim zayıflığımı gördüler..

ayla-- irem,neyin var.. hastamısın..
irem-- değilim ayla abla.. ramazan ve işlerden dolayı böyleyim.. sizlere soracaktım bende..
nizamettin-- yıllar geçtikçe,kilo sorun oluyor..biz bazı nedenlerle verdik, artık geri almayalım diyoruz..

ayla-- ben rahatsızdım,nizamettin de.. kahretti kendini.. ikimiz de,çok şükür iyiyiz şimdi..
irem-- geçmiş olsun.. aman iyi olun..
ayla-- sağol..

nizamettin bey.. telefon çalınca pardon diyerek koridora çıktı..

ayla abla,çikolatayla kolonya ikram etti.. aldık.. nizamettin bey,gülerek içeri girince..

ayla-- arayan kimdi..
nizamettin-- yine bekir bey tabi.. ama bu sefer,sacide hanım.. elif hanım, hüseyin bey..  ve birkaç kişi daha.. koro olarak.. acıktıkkk  ,artık gelin diye bağırıp kapattılar..

irem--tuna-- ayla-- hah hah hah..

irem-- gidelim nizamettin bey..
ben kimseyi bekletmek,aç bırakmak istememiştim ama evdeler mi diye arayınca böyle oldu..
size yeniden geliriz inşallah..
ayla-- söz mü..
irem--(güldüm )  söz..

kalktık,onlardan önce indik.. birkaç dakika sonra da.. onlar geldiler..

tuna-- buyrun,beraber gidelim..

nizamettin bey,gülerek bakınca..
tuna-- tamam, anladım.. (kapımı açtı) irem hanımm..
irem-- (gülümseyerek ,oturdum ) tuna beyy..

 nizamettin beyler de arabalarına oturdular.. hareket ettik arka arkaya..

tuna-- gayet iyilerdi,değil mi..
irem-- evet.. sevindim doğrusu..
tuna-- bende..  durayım mı,sağda..
irem-- hah hah hah..

tuna-- aşkımm,ne güzel güldün yine..
irem-- sayende hayatım..