Translate

7 Ocak 2013 Pazartesi

1558.bölüm..


altı saat sonra..
vahide hanım,yasemin..turgut.. gülten hanımlar,kemal ve nedim beyler..
 halam,amcam.. ergün abiler.. saadet teyzemler ve dayımlarla bayramlaşma faslını bitirmiştik nihayet.. mahmut beyler yoklardı sadece..

herkese de sebze,meyve ve yumurta verdim .. maşallah bereketlendi..
nizamettin beylerle ,bekir beylere de ayırdım sepetlerde hazır..

nizamettin beylerin evlerinin önünde durduğumuzda..
irem-- off,nasıl davranacağım ben.. gitmesek mi ki.. saat dokuzu geçiyor..

tuna-- durumlarını  belli edeceklerini sanmıyorum.. sen değer verip,bayramlaşmaya
gidiyorsun ve onlarda hak ediyorlar.. bir kahve içip kalkacağız.. normal davranıp,özele girmezsin olur biter..

irem-- biliyorum da.. ayla abla yüzüğünü çıkardıysa.. kesin nizamettin bey suçludur...
insan olarak değerli , bana yaptıklarını da unutamam ama

tuna-- ama sı ne irem.. bilmeden,hükmü verdin hemen.. ki,suçlu olsa bile.. elimizden gelen bir şey yok.. sınırlı iş ilişkimiz var,akıl vermek hadsizlik olur.. bize de düşmez ayrıca.. gerilme,beni de germe rica ederim.. aradın,gitmemek seçenek değil..
halanla teyzeni atlattık,bunu mu atlatamayacağız.. gül bakayım..

irem-- (gülümsedim ) gazamız mübarek olsun..
tuna-- hah hah hah..

telefon çalınca birbirimize baktık..
tuna-- bekir beydir.. (açtı ) alo.. ...................... merhaba,bekir bey..
..............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
hah hah hah... nizamettin beylerin evinin önündeyiz..  beklettik ama kusura bakmayın..
yarım saat sonra,geliriz kısmetse... siz başlayın..hepinizin eline sağlık.. güzel olmuştur mutlaka..
........................................... .......................... ........................ .......................................................
onu bilemem.. .. .......................  biz memnun oluruz,ancak.. ...............................................................
tamam..... görüşürüz.. (kapattı ) "onlarda geleceklerdi zaten..,sofraya oturmak için.. sizi bekliyoruz.. sacide mantı,mustafa çiğköfte,hüseyin kebap.. yaptı..güngörle cevdet de masa hazırladı.. bende şarkı söyledim onlara,perişan oldular..  not verecekmişsiniz.. yedirmiyorlar kimseye.. "dedi..
arıyordur şimdi..

irem-- iyi hadi,gidelim..

**************

ikinci kata çıktık.. aman bir güzel karşıladılar bizi.. yüzler gülüyor,yüzükleri de parmaklarında
görünce.. keyfim yerine geldi..  
nizamettin beyle tokalaştık.. tuna sepeti verdi.. 

nizamettin-- ne zahmet ettiniz tuna bey.. 
tuna-- rica ederiz.. 
irem-- almam demeyeceksiniz değil mi,nizamettin bey.. 
nizamettin--(gülerek )  peki,demeyeyim.. 
irem-- güzell,üstte yumurtalar var.. aman kırılmasın.. 
nizamettin-- tamam.. 

koridordayız, 
 (ayla abla elini uzattı,tuttum öpeyim istedim.. öptürmedi..sarıldık , benim yanaklarımı öptü.. )
ayla-- mutlulukla,çok bayram görün inşallah.. 

irem-- amin.. hep beraber görelim.. 
nizamettin-- salona buyrun lütfen.. 

tuna-- nizamettin bey, öğrendik ki.. bekleniyormuşuz.. girmesek de.. gitsek diyorum.. 
size de engel olmuşuz,kusurumuza bakmayın lütfen.. 
nizamettin-- ne kusuru tuna bey.. bize engel olmadınız,misafirlerimiz az önce gittiler daha.. girmeden,gidilir mi hiç..