Translate

4 Ocak 2013 Cuma

1557.bölüm..


tuna-- senn,konuştun mu yani..

irem-- evet.. aramızda kalsın,görününce o kadar etkili olamıyorum..
sizin arkanızdan ,ben yelizin yanına çıktım hemen..  bülent varken, rahat olamayacaktık..
fırsatı bulmuşken de, konuştum tabi.. ama söyleme dedim..
çünkü.. bülent; ben konuşursam ve yelizde ondan sonra kabul ederse..
ben karıma niye ulaşamıyorum ,biz bu kadar ayrı mı düştük derim bozulurum demişti..
ikisi ve gelecekleri adına.. minik dokunuşumun işe yaramasına..
 öyle çok sevindim.. içim içime sığmıyor şu anda.. çığlık atıp,zıplamak sana sarılmak istiyorum..


tuna--( gülerek,sağa sinyal verip.. yavaşladı).. kaldırım,uygun mu..

irem-- nee.. hah hah hah.. dur hadi,kendimi engellemeyeceğim bu sefer.. kim ne derse desin..
tuna-- (durdurdu arabayı ,yerleşim yeri değil.. yani dükkan falan yok.. yoldan geçenler görebilirler bizi.. )gel bakalım,nasıl seviniyorsun görelim..


tuna arabaya yaslanıp,gülerek  beni seyretti.. ben de.. on dakika boyunca,gönlümce sevindim ..
koştum bağırdım,zıpladım..  kaldırımda..
sonra tunaya sarıldım,nefes nefese..

tuna-- (saçımı okşuyor ) canımm.. bir daha böyle sevinirsen,hiç tutma kendini.. yasinle figen olmasaymış keşke.. ben neler kaçırmışım meğerse..
irem-- (başımı kaldırdım,gülerek ) tamam.. bu dediğini unutma.. mevki,makam.. ortam dinlemem.. atlarım kucağına..

tuna-- hah hah hah.. (öptü alnımdan ) kaldırımla sınırlayalım en iyisi.. (öylesine sevgiyle baktı ki.. ) gidelim mi,hayatım..
irem-- gidelim.. sağol..

arabaya binip,hareket ettik..

*******

beni kuaföre bırakırken..
tuna-- ne kadar sonra geleyim,sor..
irem-- peki..

inip,kuaförün kapısını açtım.. içerisi kalabalık.. gelin var,saçını yapıyor..
abdullah-- oo,hoşgeldin.. girsene..
irem-- hoşbuldum.. acelem var.. abdullah.. girmesem mi diye düşünüyorum..
abdullah-- on dakikalık,işim var.. o arada manikürün,makyajın yapılır.. yarım saat sonra çıkarsın..
irem-- peki.. birazdan gelirim..

tunanın yanına gidip,söyledim..

irem-- ben kıyafetimi alıp,giyineyim.. sen de hazır gelirsen.. vakit kaybetmeyiz..
tuna-- tamam..

**********


yarım saat sonra.. tunanın aldığı kırmızı elbisem,ayakkabım.. nefis bir makyaj
dalga dalga saçlarla.. çıktım kuaför salonundan..  tunam da,tıraş olup.. grilere bürünmüş..

tuna--( kapımı açarken.. ) gözlerimi alamıyorum hanımefendi.. içim içime sığmıyor.. zıplasam mı ,sarılsam mı bilemedim..
irem-- (gülerek ,oturdum...) cık,sen yapma.. neme lazım,abdullah bakıyor..
tuna-- hah hah hah..
 elimdekileri arka koltuğa koyup,kapattı kapıları.. yerine oturup,hareket etti..

tuna-- muhteşem olmuşsun,aşkım..
irem-- sağol,sende..