Translate

4 Ocak 2013 Cuma

1556.bölüm..


irem-- tuna abimler Mersine giderken,inşallah uğramazlar buraya..  at yok ya..
tuna-- varr.. abimlerden aramıştım,mahmut beyi.. bu sabah gelmiş..  uğrayabilirler de,ayşeyi yolcu edeceklerinden.. pek sanmıyorum..

irem-- hıı,iyi bari.. düşünceli kocacığım.. nail,şu sıra o artan sebzeleri satıp ..para kazansa nasıl olur..
yanında soramadım..tepkinizi bilmediğim için..

tuna-- sormadığın iyi olmuş..  üç kuruş para kazanacak diye , burayı yanlız bırakmasını istemiyorum..
hüseyin gelince düşünürüz..

irem-- ben girişte tezgaha koyup satsın demiştim,paradan ziyade sıkılıyor belli.. turşuyu,salçayı reçeli de satabilir..  hani yayla yolunda da var ya.. tarladan,tüketiciye doğal gıda..

tuna-- söylerim,isterse satsın..

irem-- (ana yola çıkarken ) birşey daha var..
tuna-- iremm,sıkıldım.. konuyu değiştir..

irem--  önce söyleyeyim de.. bizim eski jipleri ,abimle elaya versek nasıl olur.. duracağına kullansınlar.. diyorum..
tuna-- senin sakladığın kadar olmasa da,benim aldığım ve verdiğim hediyeler de değerlidir..
onlar özel,dursun.. ihtiyaçları varsa.. başka araç verirsin..

irem--hiç böyle diyeceğini tahmin etmemiştim doğrusu.. şaşırttın beni..
tamam özel de,arabayı saklamak ne bileyim... sıra dışı bir tavır..
tuna-- belki ama benim olanı -sen hariç- kimseyle  paylaşmak istemiyorum.. acil bir gereklilik de yok,nasılsa..
irem-- peki..

iki sigara yakıp birisini verdim.. içerek ilerliyoruz .. telefon çalınca,aldım ahizeyi..

irem-- buyrun..
bülent-- (neşeli bir sesle ) tuna beyi aramıştım.. eşiyle ilgili bir şey söyleyecektim de..
irem-- öyle mii,bana söyleyebilirsiniz beyefendi..

tuna-- kim arıyor..
irem-- bülent.. sana benimle ilgili birşey söyleyecekmiş..
tuna--(ahizeyi alıp,kulağına dayadı )  bülentt.. hayırdır,ne oldu.. ...............................................
..................... ................................................................ serseri,bana niye söylüyorsun..
ona söylesene.. .....................................................................................................................
....................................................................................................................................................
 hah hah hah.. ...................................... .........................................................................................
....................................... hep böyle neşeli ve mutlu ol,inşallah..................................................... ...........gözün aydın,yüz karası
......................................... kardeşime iyi bak.......................... ............
hoşçakal,görüşürüz.. (kapatıp,bana döndü )
 yeliz gitmeyi kabul etmiş..

irem-- (gülerek ) yaşasınn.. e,niye seni istemiş ki..

tuna-- "iremin etkisi,mucize yaratmış.. konuşamasalarda ,görünmesi bile yetmiş lan..
uzun zamandır,hasta-doktorduk.. yeniden karı-koca olduğumuzu hissetmenin değerine paha biçemiyorum.. bunu ireme söyleyemezdim..  havalara girip..bana fırça da atabilirdi..
sen çok teşekkür ettiğimi söyle, uygun bir şekilde.." dedi..

irem-- hah hah hah..  mucize kendisi ve sevgileri aslında ama haberi yok..
karısına koca gibi davranırsa,ona böyle ulaşır işte..

tuna-- senn,konuştun mu yani..