Translate

4 Ocak 2013 Cuma

1555.bölüm..


o yeraltı mağarasında,geçirdiğimiz iki saatlik zaman da..  neşemiz,coşkumuz .. ortam ve biz.. tek kelimeyle muhteşemdi..  ama fazlaca yüzdüğümüz için,çok yorulduk.... dönerken ,iyi ki tek atla gelmişiz bile dedim..

evde de duştan çıkıp.. dinlenmek için,yatan ..tunanın yanına uzandım..

tuna-- canımın içi..  bu gün bayramın son günü.. gideceğimiz kişiler.. evde olmayabilirler,zaman kaybetmemek açısından..  ara da, sıralama yapabilelim..
..gülten hanımları,teyzeni ve halanı da.. unutma.. sakın..
 sonra hazırlan,kuaföre bırakayım seni.. bende kurtlara mamasını veririm.. o arada.. tamam mı..


irem--tamam..  (ona dönüp ,elimi yanağına koydum ) tunaa,biliyor musun..
sarhoş olsan da.. pantolonunu çıkarmama izin vermeyip,bana direndin..

tuna-- (gülerek,beni kendisine çekti ) bir daha yapmam, söz..

irem-- anlaştık .. tatil için.. nereyi düşünüyorsun.. yelizin doğumu var,çağırdığında gidebileceğimiz bir yer olsun ..

tuna-- bir kaç gün deniz keyfi yapıp, sonra İstanbula gidelim.. öyleyse.. ama adaya.. ve kimse nerede olduğumuzu bilmesin..
irem-- harika fikir de.. yeliz bize nasıl ulaşacak..
tuna-- biz ulaşırız..

irem-- hıı,iyi.. alper de doğacak ve ben abimi gitmeden görmek istiyorum..
havaalanında buluşalım demiş,nuri.. aaa,ayın 20 sinde Ankarada ben sınava gireceğim.. düğün de o tarihte.. olacak..
tuna-- o tarihe daha çok var,bir çözüm yolu buluruz nasılsa.. hadi kalkalım,bir tanem..
irem-- dayımlara da gidelim.philiplere de..
tuna-- olur..

********

kot pantolon,tişört giyip.. indik aşağıya.. çantamı aldım.. ayakkabılarımız ve elbise kılıfını da
tuna aldı.. evden çıktık..

arabanın yanındaki kasalarda patlıcan,domates,salatalık ve biber var..  üzüm,incir ve yumurta da devasa sepetlere konulmuş..

tuna kapıyı açtı,elimizdekileri bıraktık arabaya..
irem-- bunlar bize mi..
tuna-- (kısık sesle ) sanadır,büyük ihtimalle.. yani teşekkür amaçlı..
irem--(güldüm )  nailll.. neredesinn..
nail-- geliyorumm..

elindeki tepside iki kocaman bardak limonatayla geldi yanımıza..

nail-- buyrun,içiniz ferahlasın ..hava çok sıcak..
tuna-- (aldık ) sağol.. sen mi yaptın..
nail-- evet..
irem-- (içiyoruz,çok güzel ve soğuk ) eline sağlık,kimden öğrendiysen.. çok güzel olmuş..
nail-- afiyet olsun.. bunları da,size topladım.. dağıtıyorum ama  yemek yapılmadığı için.. yine de kalıyor... ziyan olmasın diye  esma kadına götürüyorum..  turşu ,salça ,reçel  yapmayı...  meyve kurutmayı da yakında öğrenirsem tam olacak..

irem-- kötü mü,nail.. hanımına yardım edersin işte..
nail-- ............................
tuna-- peki,bunları alalım... (arabanın bagajına yerleştiriyor )
yedisinde söz için,çarşıya çıkacaksınız güllüyle..  sekizin de de tatlınızı yiyeceğiz kısmetse..
ya okulun oradaki evlerden beğenin..yada  arkadaki evde oturun,sor güllüye..

nail-- tamam.. sağolun.. sorarım da,kira ....
tuna-- nailll,çok konuşuyorsun..

irem-- kahya da,beyaz eşyayı alacak.. ve nişanı yapacak nail.. kına-nişan 19 eylülde..
bir dün sonra da düğün olsun dedik.. uygun mudur..
nail-- uygun,irem hanım.. teşekkür ederim.. ikinize de..

irem-- rica ederiz .. çarşıya çıktığınızda ,benim yanıma uğrayın..  size yer tarif ederim..  nikah için başvuru da yapacaksınız..
nail-- peki..

tuna-- hüseyinin köylüsü recep bir kaç kişiyle gelecek bu akşam.. odalara yerleşsinler.. bilmesi gerekenleri göster..  senin işin bitinceye kadar..  hamza kahya bekleyecek burada..
adamlarla iyi geçin,kavga gürültü olmasın .........

nail-- anladım..
tuna-- hadi kendine dikkat et..

hoşçakal diyip,bindik arabaya.. hareket ettik..