Translate

1 Ocak 2013 Salı

1550.bölüm..


ela--tuna,iremm..  yapmayın ya.. niye anlattım sanki.. off..

tuna-- tamam tamam.. özür dilerim.. sarhoşum ben..

ikimizin koluna da girdi.. dışarıya çıktık..

*****
uçağa bindiğimizde .. zuhal ziyanın dizlerine yatmış uyuyordu.. üstünü de örtmüşler.. tuğrul abimde oğlunu yatırmış kucağına..
bizde yan tarafa , oturduk.. ela yanımda.. tuna karşımda..  saat sabahın dördü.. uçak havalandı..

ela kulağıma eğilip.. fısıldadı..
ela-- lütfen tunayla konuş,kendimi kötü hissediyorum.. özür diledi ya..
irem-- (gülümsedim )  .. tunaa..
tuna-- efendim..
irem--yorgunluk derecen ne..  az,çok orta..
tuna--(gülerek )   hiiçç yorgun değilim,hayatım..

ziya-- bir başka yere gidelim demeyeceksin herhalde..
irem--dedim bile,o da kabul etti..

tuğrul-- biz gelmeyelim,çocuğumuz var ve yorgunuz..
ziya-- evet,evimiz dururken.. bu saatte sokaklarda ne işimiz var,değil mi....
tuna-- ama dondurma yediremedi ya.. çorba içmeye gidelim diyordu, irem..
ziya-- sağolsun, başka zaman içeriz..

tuğrul-- ne yani,inandın mı ziya..
ziya-- abim söyledi,mecburum..


ela--tuna--irem--tuğrul-- hah hah hah..

zuhal güldük diye uyandı.. doğrulmaya çalışıyor da, ziya  engelliyor..

ziya-- yat hayatım,kimse yok.. uyu sen..
zuhal--(oturdu ve bizi gördü  tabi.. gülerek )  hıı.. madem ikimiz varız... bak sana ne diyeceğim..

ziya-- sakkın sakkın sakkın haa.. şu anda inanma sen , bana..

ela--tuna--tuğrul--irem-- zuhal--hah hah hah..

*********

zuhal bizim yanımıza geldi.. tuna da erkeklerin yanına geçti..
gülerken,konuşurken.. hiç indiğimizi bile anlamadık..
pilota,hostese teşekkür ettikten sonra  eşyalarımızla beraber..  arabalarımızın yanına geldik..

tuna-- abi,gelsene..nereye gidiyorsun.. bu araba bizim...
tuğrul-- hayırlı olsun da.. benim arabada burada.

tuna-- iyi ,gitme Mersine falan.. sabah oldu zaten.. çiftlikte kalalım hepimiz..

ziya-- biz kalamayız abi..
tuğrul-- bizde,halamda kalacağız.. ayşeyi yarın gönderip.. Mersine gideceğiz..  sen bizi dert etme.
irem-- abii,olur mu ya..  ela,zuhal kalalım desenize..

ziya-- uzatma uzatmaa.. herşey için sağolun,hoşçakalın.. hadi iyi sabahlar..

öpüştük,zuhal ve elayla..  abimde ufukla oturmuştu,arabaya..  güle güle dedik.. aceleyle gittiler..

irem-- offffffff başım dönüyor.. arabada bile uyuyabilirim..
tuna-- ben kullanayım öyleyse..
irem-- kullan valla.. çorba kalsın..
tuna-- hah hah hah..

oturduk,hareket etti..