Translate

30 Aralık 2012 Pazar

1549.bölüm.


beş dakika sonra.. çıktığımızda..  durduk kenarda..

ela-- ufuk görmüş,bir anda koşup..  kucağına atladı kadının.. o da şaşırdı ama bozmadan.. sarıldı öptü.. bizi de gördü tabi..
tuğrul tedirginlikle,ben alıp geleyim dedi.. sakin olsana,tanışırız dedim..  ne kadar bakımlı ve güzel bir hanımmış..   güler yüzle tokalaştık,tebrik etti.. hal hatır sorduk ayak üstü..
buyrun,bir soluklanın diye odasına davet etti nezaketen.. ufuk ta hala kucağındaydı.. resim çizebilir miyim aylin dedi..
tabi ki,ama annene ve babana sorman lazım diyince..
tuğrul ; amcan bekliyor oğlum.. resim kalsın,şimdi diyip kabul etmedi.. ufuğun yüzü anında asıldı..
aylin; o kalemler ve defter senin.. saklıyorum.. daha müsait bir zamanda geldiğinde yaparsın ufukcuğum.. eren amcanı bekletme istersen.. benim gibi ,o da özlemiştir seni.. diyerek..  öptü ve indirdi kucağından..   tokalaştık ve ayrıldık..

irem-- (içimi çekerek ) ufukta abimde aylinle tanıştıklarında yaralılardı..  o çok iyi bir insan.. ufukla da iyi anlaştılar, sevgiye muhtaçtı yavrum.. benimsedi anne gibi..  ama abimle yürütemediler..  olmadı..
ufuğun sana tepkisi biraz da bu ayrılık yüzündendi.. bana dedikleri karşısında şok olmuştum..

ela-- tuğrul anlatmıştı.. artık onu daha iyi anlıyorum..
eren abinin yanına geldiğimizde.. ne oldu size.. dedi.. yok birşey diyip bindik arabaya.. mügeyle beraber gelmiş..  ufuk hem seviyor,hem konuşuyor mügeyle.. bizde duyuyoruz..
çocuk öylesine dolmuş ki.. saf saf içindekiler döküldü ağzından.. şok olduk..

irem-- ne dedi ki..

ela-- " aylin anneyi gördük,çok özlemiş beni.. belki annemi de görmeye götürür babam.. onu da çok özledim..
tuna amcamla,irem beni oyun parkına götürmüşlerdi..timsahım var ya,işte onu irem aldı..
ben terlemiştim..amcam üstümü değiştirdi.. küçüktüm ama amcam kızar diye..tuvalete de,gitmedim
onunla ..çünkü... bir kadının,erkeği tuvalete götürmesi kötü birşeymiş.. babam annemin boğazını sıkıp,
öldüreceğim  seni diye bağırmıştı..
.orada bir kız arkadaşla tanışmış,oynamıştık..  saçları kıvırcıktı.. onun da annesi yokmuş ,öldü demişti..
amcamın aldığı balonlardan verip,öptüm yanağını.. benim de annem yok,ağlama demiştim.." ve daha neler neler..

biz donduk adeta.. eve geldiğimizde ne yapalım diye düşünürken..
neşelendirmek,sevdikleriyle beraber olması için.. mügeye doğum günü yapmak ve sizi çağırmak gündeme geldi.. özellikle senin gelmen lazımdı..
 güya acını hatırlatmadan olsun dedim ama saçmalayıp çağırmayı bile beceremedim.. inan aklımız başımızda değildi,darma dağın olduk..
bunları yaşadığını biliyordum da.. onun ağzından duymak bitirdi beni.. bir daha aranıza asla girmeyeceğim,gerçekten .. yakınlığına ihtiyacı varmış çocuğun..
döndüğümüzde de.. bir psikiyatriste gideceğiz.. ayarla kendini..
kusuruma bakma diye,bilmeni istedim...

irem--( sarıldım sıkıca )takma kafana.. o bana neler anlattı,bir bilsen.. günlerce kendime gelemedim.. hele annesinin neden olduğu olaylar tunayı da,beni de çok sarstı..

tuna-- iremm,aşkolsun.. gecikme demedim mi ben...
irem-- (döndüm.. endişeyle bize bakıyor.. aramış belli ) acildi hayatım.. kusura bakma,anlamadık ...
tuna-- sarılmanın ne aciliyeti vardı..

ela-- daldık tuna,benim yüzümden oldu.. birşey anlatım da..

tuna pek inanmamış gibi.. "hadi gidelim bekliyorlar "diyince.. önüne geçtim..

irem-- acildi diyorum,niye anlamıyorsun..  kusura bakma,daldık dedik..
 bu tavrı hak etmiyorum.. eş torpili işlemez.. kırk tepsi baklava yapsan da, afettmem bilmiş ol..

ela-- tuna,iremm.. yapmayın ya.. niye anlattım sanki.. off..