Translate

30 Aralık 2012 Pazar

1546.bölüm..



tuna kolaları verdi arkaya..

tuğrul-- katkı da,torpidoda.. tuna..
tuna-- (aldı şişeyi .. kolalara koyuyor ) kalp kalbe karşı dedikleri bu olsa gerek.. tuğrul.. ben alacaktım şimdi..
tuğrul-- tahmin ettim.. halinizden belliydi..
tuna-- (benim şişeyi de,açtı.. elinde tutuyor.. ) hıh.. tahmin ettin demek.. biliyor sanıpta.. bebeği anlatma sakın..  o yelizin yanında,mahvolmuş..

irem-- tuttum kendimi ,o ağladığımı görmedi.. uyudu bir bebek gibi.. saf,çaresiz,kimsesiz..
(elimin tersiyle yanağımı sildim ) konuyu değiştirin,lütfen.

ela-- ben kullanayım.. istersen,fazla içmedim..
irem-- olmaz,ufuk var.. neşelendirin beni..

kolamdan bir yudum içip,geri verdim tunaya..

tuğrul-- kocası sana diyor..
tuna-- sizin yanınızda ne desem olmaz.. radyoyu açayım bari..

açıp,bir kanal buldu.. şarkılar çalıyor arka arkaya.. konuşulmuyordu..

irem-- tuna,sen birşey istiyordun ya..
tuna-- (gülerek ) evett.. alacak mısın yoksa..
irem-- hayır..
tuna-- aşkolsun sana.. hep böyle yapıyorsun..
tuğrul-- küstü işte..gördün mü..

tuna--ela--irem--tuğrul-- hah hah hah..

tuğrul-- bir alemsiniz siz.. hiç güleceğim yoktu.. ne istiyorsun yavrucuğum ,ben alayım sana..
ela-- ya da sen alamıyor musun da..irem den istiyorsun tuna..

tuna--  bütçem yetmiyor ela..
tuğrul-- hadi lan,kimi kandırıyorsun..
tuna-- kimseyi,eladan biraz fazla maaşım var..tuğrul..

tuğrul-- hıı,doğru..  pinti gelin niye çocuğu küstürüyorsun.. alayım da,sevinsin bari..

tuna-- özel uçak istiyorum,al hadi..
tuğrul--  öhöö öhö.. yuh.. sakız istiyor sanki..

tuna--irem--ela-- hah hah hah..

ela-- isteğin çok güzelmiş tuna.. gayet mütevazi..
tuna-- maruftan istemek hoş olmuyor ela..dalga geçti (......) ..
 hediye edecekti,teşekkür maksatlı.. irem onu da kabul etmedi.. kendisi de almıyor.. oyalıyor beni..

irem-- (gülerek baktım bir an.. )sanki hediyesini sen kabul edecekmişsin gibi.. nasıl güzel anlatıyorsun tuna.. ben ,çok faydalı başka bir yatırım yapacağım..  dua almak ,uçak almaktan daha iyi.. değil mi..

tuna-- iyi de.. şimdi özel uçağın olması da.. paha biçilemez bir durum değil mi..

irem-- haklısın ama  iki günde serseme döndük.. öğlen Dubai.. akşam Adana..  gece İstanbul.. üç saat uykuyla gece yarılarında.. hastanede sinirler laçka olsun..
sabaha karşı Adanaya dön.. yarın yeni bir koşturmaca içine gir..
buna ne can dayanır,ne de para.. uçak bize acil lazım değil.. diye düşünüyorum..
ben hastane yaptıracağım.. aynı Dubaideki gibi.. ama kimseden ücret alınmayacak..

tuna-- (gülerek,eğilip bana baktı) merhametlim.. peki,çark nasıl dönecek..
irem-- ben durmadan konser vereceğim artık..

tuna--ela--tuğrul-- hah hah hah..