Translate

30 Aralık 2012 Pazar

1545.bölüm..


karşımda fatma,tuna ..hüseyin.. duruyor..
sarıldık fatmayla.. artık göz yaşlarım söz dinlemiyor..
bir yandan da,gözünüz aydın..  bebek nasıl,sen nasılsın  diyorum..

fatma-- ağlama hanımım,çok şükür bebek iyi..
allahın izniyle daha iyi olacak inşallah.. allah hepinizden razı olsun..

irem-- (gözlerimi silip ) sizden de razı olsun.. gününü görün inşallah..
sağlıkla.. kucağınıza almayı ,büyütmeyi nasip etsin allah.. bir ihtiyacınız var mı..

hüseyin-- yok hanımım.. sağolun.. bülent bey,ağırlıyor bizi.. beyim de sordu..

tuna-- irem ,yelize birşey mi oldu.. sen ağlıyorsun,bülent çıkmadı..
irem-- yok yok.. yeliz uyuyor,eli elimdeydi.. uyanmasın,gittiğimi fark etmesin diye sen tut.. biz gideriz dedim.. kusura bakmamanızı söyledi o da..

hüseyin-- ikisini de,başımızın üstünde taşısak yeridir.. öylesine yoruldular ki..
hiç uyumayıp,bizimle beraber oturdular.. yeliz hanımın konuşması da,çok iyi geldi bize..
dinlensinler tabi..

fatmanın koluna girdim.... bir iki adım ilerledik..
 sağlığıyla ilgili daha özel konuştuk.. çok şükür,iyiymiş.. bir sorunum yok
yengem de ilgilenmiş hastasıyla.. iki ilaç içiyorum dedi..
 çantamdan çaktırmadan aldığım parayı ,avucuna sıkıştırdım.. almam ,var dedi..
" bulunsun fatma.. gerekebilir ,kullanırsın.. "diyerek ikna ettim..yanlarına döndük..

tuna--  hüseyin.. sizin de,güçlü olmanız lazım..  hiç bir şeyi dert etme.. oğlunla,hanımınla ilgilen.. sağlıkla,dönüp gelin inşallah.. size ,iyi geceler..

hüseyin-- size de.. allah razı olsun..
fatmayla sarıldık yeniden.. hüseyinle tokalaştım..
tuna da.. ikisinin sırtına elini koyup..  "hadi gidin " dedi..

******

aşağıya indiğimde külçe gibiydim.. el ele park alanına yürürken,yağmur başladı.. araba da görünüyor.. abim,motoru çalıştırıp.. farları yaktı..

irem-- tunam..  beş dakika istiyorum senden.. biraz sakinleşeyim..
tuna-- (durdurdu beni ) ömrümü veririm sana.. benim de sakinleşmeye ,ihtiyacım var..
irem-- (dudaklarım titreyerek,sarıldım boynuna.. o da belimi kavradı) köle olurum sana..
tuna-- bende aşkımm.. bende..  tuğrula malzeme çıktı ama..
irem-- (öptüm yanağını ) hiç umrumda değil..
tuna-- önlerinde durmayalım bari.. gel,yürüyelim..

birer sigara içtik,yürürken.. ama hiç konuşmadık..
ben dışarıdaki kantinden dört tane kola alırken..  tuna adama  yakında,açık  tekel bayisi var mı.. diye sordu..  varmış,çıkışta görürmüşüz..

poşeti aldı,arabaya doğru yürüyoruz.. yağmur harika yağıyor..

irem--iyi ki,ben alkol kullanmıyorum.. daimi sarhoş olurdum herhalde..
açık hava,yağmur ve sen yetiyorsun sakinleşmem için..
tuna-- bana sadece sen yetiyorsun ama bu gecelik izin ver.. sarhoş olmak istiyorum..
irem-- çok mu kötüydü.. bebek yani..

tuna-- bu çok iyi haliymiş ama bana fazla geldi.. tuğrul da,kötü oldu..
ufuk ta, doğduğunda bir hafta hastanede kalmış.. sarılıktan dolayı..
ben gideyim de,irem gelsin diyip beş dakikada kaçtı..

arabanın yanına geldik.. abim arkaya geçmiş.. oturduk yerimize..
tunaya da mendil verip.. elimi yüzümü sildim..

hareket ederken..
irem-- yelizin çok selamı var..
ela--tuğrul-- as..

tuna kolaları verdi arkaya..
tuğrul-- katkı da,torpidoda.. tuna..