Translate

28 Aralık 2012 Cuma

1541.bölüm..



bülent--ne adam ya,bende öyle sanmıştım.  yasine de mi,kurtarma operasyonu mu yapmıştın...

tuna-- yok yok.. yasinin mağazayı kapatacağından...bir gece öncesi   haberimiz oldu.. hep birlikteydik.. ziya da,ben satarım demişti..
ertesi gün öğlen,ne  var ne yok diye bakmaya gittiğimde.. bir müşteri,getirmişti sahiden..
bir anda bende müşteri oluverdim..tüm mallar için, açık artırma yaptık adamla.. ben çekildim,
hepsini adam aldı..
böyle bir mazimiz olunca.. bu gece ziyaya sadece baktım.. uyanık,anladı diyordum da..
hacının gerçek olduğunu düşünmemiştim açıkcası..

ela-- ağzı iyi laf yapıyor,iş bitirici.. maşallah..  lütfünün sağı solu belli değil.. vefa duygusu yok.. hayatta kollamaz..
evlendi.. ev kira,borcu da vardır..tek maaşla geçinecekler.. işsiz kalırsa ne yapacak,hep onu düşünüyorum..

bülent-- ziya açıkta kalmaz, ela..  havada kaparlar.. toplantılar sayesinde.. eczacı,doktor ve firma bazında..  herkes  tanıyor,desem abartmış olmam. çalışkan.. iknası, satışı süper.. çok güzel de prim alıyorlar.. zuhal güveniyorum.. yanındayım,demiş.. ziyayı artık kimse tutamaz..  lütfü,keşke çıkarsa da.. yolunu açsa..

tuğrul-- hayırlısı olsun haklarında.. demir tavında dövülür ama bilmiyor daha..
tuna-- vardır kendine göre bir hesabı.. bende bülent gibi düşünüyorum.. şer olarak gördüğümüz,bizim için hayır olabilir..

bülent-- inşallah.. irem,bak taksi durağı var.. beni bırakın,siz gidin..
irem--  daha neler,seni karına ellerimle teslim edeceğim.. kurda kuşa yem olursun sonra..

bülent-- hah hah hah.. olmam..yeliz  beni bu aralar görmek bile istemiyor.. bıktı..
ela-- onun mazereti var.. sen bıktın mı..
bülent-- hayır..

ela-- siz zor bir durum yaşıyorsunuz.. sıkıntınızı konuşacak. ortam bile yok.. hastanedesiniz,streslisiniz bunları  normal karşılıyorum..
aile büyüğü ,kardeş yok..paylaşamıyorsunuz da.. ama neden sevginizi unutuyorsunuz.. onu anlamıyorum..
senin ona,onun da sana ne kadar çok ihtiyacı var düşünsene..
ruhu,vücudu yüzü,saçı bile değişti.. kendisini çirkin olarak görüp.. ondan bıktığını düşünüyordur eminim.. etki-tepki diyeceksin de.. deme.. çünkü şu an verici olması gereken sensin.. kuvvetli ol ki,yelizde moral bulsun..

irem-- bülentt, ela diyor kii..

tuna--tuğrul--ela-- bülent-- hah hah hah..