Translate

22 Aralık 2012 Cumartesi

1533.bölüm..


yasin-- ne inatmışsın,ziya.. neyi bekliyorsun anlamıyorum ki.. müdür olsan ,ne değişecek..
bülent-- kendi firmasından da,başka firmalardan da teklif edilmiş ama ziya kabul etmemiş..
ziya-- (gülerek ,kadehini doldururken ) sen ne dedikoducu olmuşsun,bülent..
başka işin yok,haberlerimi mi dinliyorsun..

bülent-- söyleyenin ciddiyetine güvendiğim için dinledim,oğlum..
lütfüyle olan gerginliğe rağmen.. yerine müdür olman..  hanımı için de iyi olmazdı,bağlılığını anlıyorum da.. diğer teklifler de çok iyiymiş..

ela-- lütfüyü atıyorlar mı,ziya..
menekşe-- neşe bakar,ne üzülüyorsun..

ziya-- sakin olun canım..  yerinde.. soruşturuluyor yine.. rutin oldu.. lütfü her ne kadar,değmezse de.. ablam değer.. lütfünün de,bazı iyiliklerini göz ardı edemem  ve ben kesinlikle ayrılmasının nedeni olmam.  aramızdaki tatsızlıktan faydalanıp,harcamak istedikleri için.. kabul etmedim..
 teklif bana,kişi belirtilmeden.. ağzımı aramak amacıyla..  aracılar vasıtasıyla geldi..
 müdürünü korumayan ,arkasından iş çeviren  satış yönetimi.. müdür olsam.. bana niye ayrıcalık yapsın.. kimsenin adamı olup,yalakalık yapamam..
müdür ve satış yönetimi birbirini tamamlıyor.. asıl beni işten çıkarsınlar dedim..

ela-- lütfünün haberi varsa,onu kolladığını sanmıştır..
ziya-- olabilir,değerlendirmesine kalmış.. ama ben söylemedim..

eren-- diğer teklifler için,fırsat kaçmasın ziya..
ziya-- üst kademe yönetimi kusursuz işliyor..  idaresi, imkanları en iyi olan.. kurumsallaşmış yabancı firmalardan birisinde çalışıyorum.. üç -dört etkili kişi huzur bozuyor..
burada bile bu tarz.. şahsi olaylar oluyorsa,diğer fırsatlar kaçabilir eren abi..
iç yüzünü bildiğimiz için,başka ilaç firmasında çalışmam ..

yasin--büyük konuşuyorsun.. kendim ettim,kendim buldum deme şansın yok.. yeni evlisin.. borcun vardır,işten çıkarsalar verecekleri tazminat kaç ay idare eder seni.. yaşayacağınız sinir stres de cabası..
iş bulmak kolay değil,sıkıntı çekersin ziya.. inan,sizi düşündüğümden söylüyorum.

ziya-- biliyorum yasin,yoksa sana ne der sustururdum.. belki cahil cesareti.. ama zuhal sana güveniyorum,yanındayım dedi.. bende hesabımı yaptım.. merak etme..
kalmak da,başka bir sektöre geçmek de seçenekler dahilinde.. şimdilik bekliyorum..

zuhal--figen,gül ne zaman gidiyor.. eşyaları gitti mi..

figen-- yarın sabah,yola çıkacaklardı.. ortak hiç bir eşyaları yok,almadılar ki..
damadın İzmirde bir kooperatif evi varmış... ya elden geçirelim,ya satıp..yeni alalım diyorlardı..
gülün 20 günü, ali ihsanın bir haftası var..iş başı yapmak için..
nasıl yetiştirecekler bilmiyorum..

irem-- damadın ailesi orada diye biliyorum,yardım edecek kimse yok mu..
figen--  bir annesi var..  kardeşleri çok ama bizim gibi dağılmış durumdalar..

mehmet-- (davut beyin kartını verdi figene) bu arkadaş,bahsettiğiniz kişilere ev konusunda yardımcı olabilir..  hepiniz tanıdığınıza göre yakınınız olmalı..

figen-- evet,sağolun mehmet bey.. gül benim kız kardeşim..
yeni öğretmen oldu,bir doktorla evlendi.. Karstan ,İzmire atandıkları yeni belli oldu..
 ben zuhalin halasının kızıyım.. irem de teyzesinin kızı..
buradaki herkesin odak noktası irem ve tuna.

mehmet-- çiğdem hanım, bülent bey.. orhan beyle ilgileri ne..
tuna-- ben anlatayım mı figen..
figen-- tabi buyur..