Translate

20 Aralık 2012 Perşembe

1531.bölüm..


maruf-- hanımefendiler ,kim tuna..
tuna--( elini omuzuna koyarak) firuze hanım.. yasinin annesi.. muazzez hanım da..  halam..

ellerini öpüp başına koydu.. zübeyde de öptü..

firuze-- allah razı olsun,teşekkür ettiğimizi söyle tuna..

muazzez-- maşallah,ne efendi çocuk.. ama beni gördü daha önce..  bunamış mı acaba.. pek de genç.. bülent,bir bakıver oğlum.. sevaptır..

ziya-- ilaç benden..
tuğrul-- hacı abiye gidenden, ver..

bir kahkaha koptu ki,anlatamam.. kırılıyoruz.. tuna nasıl çevirsem diye ,düşünüyordur eminim..

orhan-- hacı abi, kim.. ne gidiyor..
ziya-- sonra konuşalım abi..

tuna-- lütfen,güldüğümüz şeyler aktarılabilecek cinsten olsun..

irem--(marufa ve zübeydeye döndüm )  halam ve firuze teyze teşekkür ediyorlar..
 gelmelerine vesile olduğunuzdan ve saygınızdan dolayı..
halamla daha önce karşılaşmışsınız..  maşallah,ne efendi çocuk dediği için güldük maruf..

maruf-- rica ederiz.. hatırlayamadım,doğrudur.. ziya ne dedi..
irem-- daha önce,ziyaya efendi çocuk demiş halam.. artık beni beğenmiyor musun dedi..

ziya-- irem dur.. ne çırpınıyorsun.. ben söylerim.. oturun siz..
tuna-- ziyaa, ne diyeceksin..oğlum..
ziya-- merak etme abi..

(marufun koluna girip,balkona çıkardı bizlerde yerlerimize oturduk..  gönül ,ela menekşe zuhal.. servis yapıyorlar.. zübeyde  karşıma oturdu,konuşuyoruz diye yardım edemiyorum.. tuna gergin,içki koyuyor içenlere.. zübeydeye hal hatır soruyor, halamlar.. çiğdemle ,figen de girdiler lafa...
 ziyayla marufun kahkahasını duyunca )

yasin-- ziyaya madalya lazım.. nasıl kurtardı acaba..
mehmet-- bende çok merak ettim,doğrusu..

marufla ziya..gayet samimi geldiler.. maruf halamın omuzlarından tutup, eğildi ve yanağını öptü..  sonra da,yerine oturdu..

eren-- bu ne lan..
tuğrul-- haydaa..
tuna-- ziya ne dedin..
ziya-- durumu bir daha toparlayamam.. söylersem gülersiniz,olmaz.. sormayın..
muazzez-- niye öptü beni durduk ,yerde..
ziya-- bayram ya hala.. ondan.. çok sevmiş seni..


maruf-- mehmet bey,sabah ki jestiniz için teşekkür ederiz..
mehmet-- rica ederim..

gönül-- lütfen buyrun,soğumasın..

orhan abi.. ikisinin bardaklarına da içki doldurdu..  yemekler,kebaplar yeniliyor.. çok beğendiler.. sohbet ediyoruz..