Translate

20 Aralık 2012 Perşembe

1528.bölüm..


ziya-- hayırlı olsun,çiğdem hanım..
çiğdem--(aldı ) ne diyeceğimi bilemiyorum ziya bey.. çok teşekkür ederim..
şimdi o vicdanlı,üçüncü hanım alan .. igora n 5 boya isteyen..adam,parayı yatıracak mı... malı nereye sattınız ki..

ziya-- (gülerek ) yarından sonra ,50 milyonu yatıracak.. (yerine oturdu )Maraşa sattım..

yusuf-- inanamıyorum.. çiğdem,10 milyona razıydı ..
tuğrul-- ziya,razı olmadı işte..

mehmet--ben hala şoktayım.. ayaküstü,telefonla..hiç görmeden mal aldı.
siz de satabildiniz.. bravo..
yasin-- bende inanamamıştım.. ama ziya bu yapar..
bülent-- yaşa ziya..

ziya-- sağolun.. mağazanın  adresini,telefon numarasını  bana yazıp  verin.. yarın bildireceğim ben..
para yatırıldığında da ,ambardan gelip.. alacaklar malları..
yükleme yapılırken sizin de orada olmanız ve bir liste çıkarmanız lehinize.. faturalarını,gereken evrakları da unutmayın..

çiğdem-- tamam,ben izin alır ..birkaç eski çalışanımı çağırırım..
muhasebecimi de arayayım da,kapatalım bir an önce..

mehmet-- eğer gerekirse,depodaki malların kaydı .. taşınması için güvendiğim
iki kişiyi gönderebilirim çiğdem hanım.. siz tek başına hangi birisiyle ilgileneceksiniz..

çiğdem-- çok memnun olurum mehmet bey.. yusufun izin hakkı bitti,çünkü..
demet hasta olduğunda kullandı hepsini..
(kartvizitlerini  birbirlerine ve ziyaya verdiler..  yusuf bey de,kendi kartının arkasına mağazanın.. adını,adresini ve telefonunu yazıp verdi... )

çiğdem-- tuna,anahtarı kargoyla gönderirim.. akrabana çok teşekkür ettiğimi ilet lütfen..
o da,kiralayabilir hiç olmazsa..
tuna-- gönderme.. acelesi yok.. nikaha geldiğimizde alırız..


ela-- (dolmayı yervis yaparken.. gülerek )  maşallah diyip,imrendiğin neydi ziya..  anlat bize..

ziya--(gülerek )hala,firuze teyze ve çocuklar var..  ela.. ben anlatırım da..  ağır gelir, tahmin ettiğin gibi olsun..

irem-- ne cesaret,imrendiriyorsun dedin.. zuhalde duydu ve hala yaşıyorsun..
menekşe-- üstelik daha bir aylık evlisin..

bülent--birde saç boyalarının marka ve numaralarını nereden biliyorsun..
ziya-- hah hah hah.. satıyorduk oğlum,n5 koyu kumral.. çok alınırdı .. aklımda kalmış..

gönül-- güvensizlik yaratmayın..  zuhali de,ziyayı da tanıyoruz..
yusuf-- ziya,beni affet te.. evlenemedim diye perişandın.. yani yalan bile olsa.. eşinin yanında ,o tarz nasıl konuşabildin..