Translate

16 Aralık 2012 Pazar

1522.bölüm..


gönül--iremm.. sen şaşırdın mı,ne gitmesi.. burada yaparız işte..
zuhal-- keki mi yapayım,köfteyi mi..

ela-- köfteyi yap,zuhal.. kek benden olsun.. irem de,kebabı yapar..
firuze-- patlıcanı ben oyarım..
muazzez-- bende iç hazırlarım..

figen--durunn..  kendiniz için yapacaksanız yapın..  yemin ederim ki,hiç istemiyorum ben.
menekşe-- bende..

tuna-- siz isteseniz de,istemeseniz de.. söyledi ya,bu dediklerini irem yapamazsa mahvolur .. o nedenle,gerekenleri söyleyin alıp geleyim..

eren-- daha ne alacaksın ki.. getirmişsin ya oğlum.. kebap yapacaktım zaten.. et dahil, herşey var..
sen,çiğköfteyi yoğur..

tuna--tamam..

ziya--tuna saat kaçta gideriz..
tuna-- kaçta istiyorsan,gideriz.. saatli bir işin varsa söyle..
ziya-- yok da..  bülentleri görmeden gidersek  ayıp olur..
tuna--  aradı,konuştuk.. bizde gideceğiz,zaten .. çiğdemlere ve bir yere de ,uğramamız lazım..

gönül-- onlara da değişiklik olur.. eğer,yelizin sağlığı müsade ediyorsa.. davet edelim,tuna.. çiğdemler de,buyursunlar.. buradayız ama bizde görüşemiyoruz.. iyi olur..

eren-- dur,ben arayayım.. uğrayacağın yer neresi..
tuna-- mimar mehmet (......... ) ...

eren-- mehmet beyi,sen nereden tanıyorsun..
tuğrul-- ofisini kapatmıştı, o.. ne işin var,onunla..
gönül-- mimarlık bir işin var da,bana yaptırmıyorsan.. darılırım tuna..baştan söyleyeyim..
mehmet beyin,bilgisi iyidir de..çizimleri hatalı bulunmuştu,bir dönem..  ailevi sorunlardan dolayı olduğu sylenmişti..

irem-- ben anlatayım,izninizle.. o da sizleri tanıdığını söyleyip,selam göndermişti.. (anlattım.. ) sabah da,satılık son model arabaları kullanalım diye bize göndermiş.. ve hepimizi boğazda balık yemeye davet etmiş..  geçerken,yerine uğrayıp.. görelim ve teşekkür edelim demiştik..

tuğrul-- tamamm,insanlığı .. kişiliği iyidir, o da çağırılabilir ..
bir dakika, unuttum.. lanet bir karısı var.. tek gelebilirse,buyur edin..

irem-- boşanmış.. o da ,sevgiyle anıyordu.. İzmir bayisi de,boşanmış..
Ankara bayisi hiç evlenmemiş..  üçü de otuz beş yaşında,evlilik niyetleri var.. duyurulur..

güldüler.. kalktık.. masayı topluyoruz.. beraberce..

eren abi,tuğrul abiyi çağırdı.. birşeyler konuştular..

tuğrul-- tunaa..
tuna-- efendimm..

tuğrul-- gelsene oğlum..
irem-- ay valla olmaz.. duymam lazım..

orhan-- iremm.. bak ben ne kadar,sakinim.. sende dene.. tuna,özgürlüğünü kısıtladığını düşünmesin..
irem-- ...................... peki..
tuna--  hah hah hah..