Translate

16 Aralık 2012 Pazar

1521.bölüm..


tuna-- ne yapalım hayatım.. sonuç önemli,çaresiz katlanacağız..
sponsorluğu vakıf karşılıyor mu,nedim bey ne dedi..

irem-- sarhoştu,benim de aklım başımda değildi.. son gördüğümde de,soramadım..
tunaaa.. abimler,ortaklığa gir dediler.. hemde beş parasız kalabilirsiniz, dediğim halde.. tuğrul abim,paramı kullan gelin.. hiç endişelenme.... eren de,çalışıyoruz..gönül geçindirir bizi .. sonuna kadar varım,dedi..

tuna-- hiç yorum bile yapmayacağım.. orhan abi de,birikimini.. yayın evinden aldığı parayı, yatırmak istiyormuş..
irem-- menekşe söyledi de.. sonra,benimle ilişkili olmayacak biçimde eren abiyle beraber.. yatırabilir dedim..  allah bozmasın.. bebek haberi ikisini de, güzel etkilemiş değil mi.. çok mutlu görlüyorlardı..

tuna--(gülerek ) çokk..  orhan abi çok sevinçli , şaşkın hala.
böyle olunca da, menekşenin herşeyine karışıp.. çok konuşarak ,bunaltmış..
Elazığda da,hiç bir akrabasına göndermemiş.. ikisinin de,istifa edip.. bebek büyütmelerini teklif edince.. film kopmuş..

irem-- aa,nasıl iyilerdi öyleyse.. kendisi mi anlattı,bunu..

tuna--hımm, erenle  anlattılar.. tabi menekşe ,açmış ağzını yummuş gözünü..
buraya gönderip,"ben baskıya gelemem.. biraz ayrı kalalım,sen  aklını başına topla.. bebek dengeni bozdu.." demiş..
erenle gönül,konuşa konuşa .. hatasını görmesini sağlamışlar..bir hafta önce de,gidip menekşeyi almış.. hiç karışmıyormuş şimdi..

eren abilerin evlerinin önünde durunca..

irem-- dengeyi korur umarım..
tuna-- inşallah..

**************


yağmur yağdığından .. kahvaltıyı balkona hazırlamışlar.. saat on iki ama beyler yeni oturabilmişler daha.. masanın yarısında yaşlılar ,hamileler ve çocuklar öğle yemeği  yiyorlar.. merhaba afiyet olsun.. dedik..
hoşgeldiniz dediler onlarda.
oturttular bizide..  tatlı arabada kalmış, .. yedikten sonra alırım dedi ,tuna da..

birkaç lokma alıp, yemeyişimiz dikkat çekti tabi..

muazzez-- tuna,ireme yumurta yedir çabuk..
irem-- ben alırım,tuna vermee..
tuna-- (omletten verdi ağzıma) ödeştik..

eren -- karnınızı doyurup da mı geldiniz.. yesenize..
tuna-- kızma canım.. bu ikinci kahvaltımız,dünden komşuya davetliydik..
yasin-- nasıllardı..
tuna-- iyii..
müge-- amcaa,beni al..
tuna kucağına alınca.. bende öptüm cadıyı..

irem-- gece gezmesi nasıldı,orhan abi..
orhan--(gülerek )  ziya gelmem diyince.. gidemedik..
ziya-- sanki gelirim desem,gidebilecekmiş gibi.. beni bahane etme,abi..

ela-- orhan abi değilse.. giden kimdi öyleyse..
yasin-- zeytin ye, ela..
ziya-- omlet de,çok güzel olmuş..
irem-- (gülerek )figen,zuhal kocalarınız kaçmış.. nasıl anlamadınız,bilmem..
eren-- irem çayı ben demledim.. içsene..
tuğrul-- gönülll...

figen-- suçlu benim.. canım birşey istediği için..uyutmadım hiçbirisini..
arabanın anahtarı ziyadaymış,sağolsun uyandılar ..ben götürürüm dedi.. onlarla aşağıya indik de..
eren abi kapıya şifreli kilit koymuş.. dolayısıyla, onun da haberi oldu..

ela-- pardon.. buldunuz mu bari..
ziya-- (gülerek ) bulduk.. ve figenin yemesini seyrettik.. olağanüstüydü..

firuze-- vay yavrum,istediğin neydi ki..
figen-- sonunu biz aldığımız için,söylemeyim anne.. menekşenin de canı isteyebilir..

menekşe-- yok yok.. benim canım birşey istemiyor figen.. hatta bu ara yiyemediğimden,kilo bile vermişim..
zuhal-- Adanaya gelince alırsın, hiç merak etme..
irem-- annem,teyzemler .. dolmaları.. köfteleri,kebapları yapıp.. çağırırlar,bizi..  zuhalden de kek isteriz... sana da,bana da iyi gelir.. menekşe..


figenle,menekşenin "bu söylenir mi" bakışlarını görünce..
irem-- kıymaya,bulgura , patlıcana ve kek için bir gönüllüye ihtiyacım var..
düşüncesizlik ettim..  ikinize yapıp,yedirmem lazım.. kalkın bize gidiyoruz..