Translate

13 Aralık 2012 Perşembe

1517.bölüm..

tuna-- iyi ki seni başkasına kaptırmamışım..

irem-- hii,tunaa.. aşkım sağol.. ama kendine haksızlık etme.. beni yaratan,güvenen destekleyen.. öğreten.. hırslandıran,yol gösteren.. dengede tutan da sensin..
yirmi yaşında holding teslim ettin bana..sorumluluğum çok ağırdı ve ben sudan çıkmış balık gibiydim, hatalarımı kapatmanı nasıl unuturum..
iş ve özeli ayıramıyordum bile.. sen olmasan,mutlu olmasak.. iş de yürümezdi..
ben şanslıyım.. senin sadece paran varmış.. emir verip,almışsın..
çiftçilik öğretilmiş,ağalık dayatılmış.. insani sıcaklık,şevkat eksik kalmış.. dünyalığını yaptıktan sonra da.. eğitim için çalışmışsın..
yer değiştirmiş olsak.. bende senin gibi düşünürdüm.. yapmışım,bundan sonrasında da..
sevdiğimle yaşayayım derdim.. gayet mantıklı,bence..
bir soru sorabilir miyim..

tuna-- sor..
irem-- hatırladığım her detaylı konuşmanın bir nedeni vardı.. bu konuyu nereye bağlayacaksın,onu merak ettim.. noktayı koy istersen, eve geldik.. içeriye taşımayalım,diyorum..

tuna-- hah hah hah.. birkaç günde;ani karar verebilmenden ..
 senden yaş,tecrübe fazlası olanlarla..  daha fazla maddi güç yönetenlere karşı ezilmeyip,dik duruşundan..
bağları kopartmayıp,esnetmenden.. sözünü dinletmenden ve temkinli hareket etmenden.. etkilendim.. hoşuma gitti..
önceden aldığın kararlar ve attığın adımlarda.. ürkeklik vardı..
şimdi kendine güvenin var ama ..  tek yetkili sen olduğun halde ;kullanabilecekken..
 ortaklığı, bütçeni aşmadan.. kısa vadede  para kazanıp,kaynak yarattıktan sonra düşünüyorsun.. bildim mi..

irem-- (gülümseyip,arabayı park ettim) bildin..
bende; kutunun içindekileri görünce.. özel olarak etkilenmek istediğin, sonucunu çıkarmıştım.. bildim mi..

tuna-- bildin..
irem-- (kapıyı açtım) iyi..ama  uyumak üzereyim,beni kucağına almayı düşünürsen itiraz etmem..
tuna--düşünsem de,sarhoşum.. bende sana diyecektim..
irem-- gel hadi, gel..
tuna-- hah hah hah..

 indik arabadan..
abim dursun efendiye haber vermiş.. kapıyı açtı hemen.. merhabalaştık, ayak üstü..
 yalıya girdiğimizde.. saat beş olmuştu..
asansörle yukarı çıkıp, yatağa kendimi bıraktığımı biliyorum.. iptal olmuşum anında..

***********
kapı zili ,telefon  kaç kere..çaldı bilmiyorum.. bu ne ya diyorum içimden.. rahatsız etsede.. ayıkamıyorum ki.. tek gözümü açıp.. tunanın ,hala telefonla konuştuğunu görünce.. yastığımı başımın üstüne aldım..

tuna-- uğramaya çalışırız ama kalabalığız söz vermiyorum çiğdem.. .................................................................. dün gece,geldik.. bu gece döneceğiz kısmetse.. ............................... söylerim,sende selam söyle.. hoşçakal..

kapattı... sırtımı öpünce ürperdim.. parmağıyla da.. omurgalarımı sayıyor sanırım..

tuna-- aşkımm.. saat onbir..
(çevirdi beni,kollarının arasına sokulup .. sırtımda tenini hissedince .. gözümü araladım.. neredeyim diye etrafıma bakarken.. kulağımın yanında nefesini duyuyorum ..)

irem-- uykum varr..
tuna-- benim de.. var dı..  maruf, abim.. çiğdem ve bülent aradılar..
birde,mehmet bey nerede oturduğumuzu öğrenip.. marufla bize kullanalım diye araba göndermiş..
mutlaka bekliyormuş.. boğazda balık yedirecekmiş.. tüm ailem davetliymiş..
aradım artık..  arabayı geri gönderdiğimi .. bu seferlik bizi affetmesini, sabahladığımızı söyleyip.. teşekkür ettim.. selamı var..

irem-- as.. bülent ne dedi..
tuna-- ( sarılıp.. gülerek ) bana dediklerini söylemeyim..
bebek,fatma,hüseyin ve yeliz iyiymiş.. bülent perişanmış.. daimi hastaneye yerleşmişler..
"lan bayrammış,sizi bulamayınca.. eren abiyi aradım..o söyledi ,inan bilmiyordum" dedi..
yanına gidersem.. elimi öpecekmiş.. sana da; özverinin kralını yaptığını söyleyecekmişim..

irem-- yapacak tabi.. marufla abim de kahvaltıya mı çağırdı..
tuna-- hımm.. ikisine de beklemeyin, uyuyoruz dedim..
irem-- (ona dönüp,sarıldım boynuna ) yaşasın.. rüya  görebiliriz öyleyse..

tuna-- (dudağımı öptü ) sen istedikten sonra..
irem-- (gülümseyerek.. gözlerimi kapattım.. ) istiyorum,uyu..
tuna-- hah hah hah..