Translate

13 Aralık 2012 Perşembe

1516.bölüm..


bulaşıkları toplayıp,hanımlar beraberce yıkadık.. erkekler kuruladı.. gönül de yerleştirdi..  kadın çocuklu,yazık..  mutfağı pırıl pırıl yaptık..

salonda halamla firuze teyze de,meyveleri soyup dilimlemişler.. yedik ,birer tane..

irem-- artık gitmeyi teklif ediyorum.. ben bayılacağım neredeyse.. Adana yolcuları,buyrun lütfen..

eren-- sen,git yada gitme.. hepinize yerimiz var.. kalıyorsunuz o kadar..
gönül-- evet.. odalar ve yataklar hazır..
tuna-- koca ev dururken,sıkışmayın.... paylaşalım gönül..

gönül-- tuna,koşturarak geldiniz.. yorgunsunuz,dinlenin kardeşim..  gelenler yabancı değil,rahat ettiremeyecek olsam.. yer olmasa,haklısın derim..
yarın uyanınca kahvaltıya gelin.. bahçede ilk defa ailece, bir kahvaltı keyfi yapalım..

irem-- son kez soruyorum.. gelenlere kapımız açık.. başımızın üstünde yeriniz var..  ...........................peki,siz bilirsiniz.. ama kahvaltıya bize geliyorsunuz.. hiç itiraz kabul etmem..

eren-- of irem,yemediğimiz yer mi.. bizim herşeyimiz var,alsan.. akşama gideceksin.. değer mi canım.. size öğleden sonra gider,bir kahve içeriz..

tuğrul-- (gülerek ) oğlum,gitsenize..

orhan--ben ayığım ya..çocukları dolaştıracağım..  tuğrulda da kalacağız.. çaktırma..

tuna-- (gülümsedi )  giderseniz de,beni aramayın sakın..
menekşe-- hayal görüyorlar tuna, aldırma..
irem-- iyi gecelerrr..

size de dediler..  yolcu ettiler bizi..
paketi unutmadım tabi..
arabadan yasinlerin,halamların çantalarını  verdik.. hala yağmur yağıyor..
direksiyona ben geçtim..  korna çalıp,ayrıldım..

tuna-- saat dörde geliyor..  şuradan dönersen.. kalabileceğimiz otel var..
irem-- şşşş.. evime gidiyorum,bana şarkı söyle..
tuna-- (gülerek ) sen bana o şarkıyı nasıl söyleyebildin..
tamam,mutlu oldum.. çok güzeldi de.. büyüklerin yanında,biraz tuhaf oldum..

irem-- hımm,öyle mi.. öperken de ben tuhaf oldum canım.. berabereyiz demektir.. hadi hadi,bekliyorum..
tuna-- yer değişelim,sen söyle..
irem-- hah hah hah.. olmaz.. başla..

tuna-- şarkıya hakaret gibi olacak ama.. ne yapalım..



direksiyona vurup tempo tuttum bende.. gayet de güzel söyledi..

irem-- helal olsun kocacığım.. çokk güzeldi,şarkı da söyleyişin de..
tuna-- teşekkür ederim ..benden ancak bu kadar olur... ama sen,bu ve bazı konularda  iyisin..

irem-- iltifat ediyorsun da.. konu öyle derin ki,usul yok..nota yok.. sesim eğitimli değil.. kulak tırmalamadan,amatörce söylüyorum sadece.. çömez bile olamam yani..

tuna-- her konuda bizden daha üstün nitelikleri olan,kişiler var tabi..
mütevaziliği hayatın geneline yayıp..eksiklerini öğrenmek ,kendini geliştirmek gerekiyor elbette..  sen gayretli ,öğrenmeye açık ve isteklisin..  iyi derken,geneli kastetmiştim..  uzman olmasan bile.. ortamına yakıştırıyorsun, hırslısın,ışığın var.. bu herkes de olan bir özellik değil.. bende yok mesela..
imkanlarım olmasına rağmen, ihracat yaparak.. gençlere daha rahat ulaşabilmeyi düşünmemiştim. var olan,yetiyordu.. fazlasına ihtiyaç duymadım .. para hiçbir zaman, çok önemli olmadı benim için..
kazandığıma altın ve emlak aldım..  eğitim adına yatırım yaptım..
çarklar dönüyordu ..bana da,sülaleme de.. onlara da.. ömür boyunca yetecek birikimi yapmıştım,nasılsa..  memur zihniyetiyle,maaşım da beni idare ederdi..

 evlendiğimizde.. tek istediğim,sevdiğimle.. herşeyden uzak.. günümüzü gün ederek yaşamaktı..
 artık,paylaşabileceğim birisi vardı ve yapabilirdim.. hırsım ,çabalama isteği ve gereklilik yoktu..

yine aynı şeyi istiyorum,hala da gereklilik yok bence.. ama sen farklısın,iyi bir yöneticisin.. liderlik vasfın var..
ilk çalışmaya başladığında,iyi ki seni seçmişim demiştim ya.. yanılmışım,
iyi ki seni başkasına kaptırmamışım..