Translate

12 Aralık 2012 Çarşamba

1515.bölüm..


oturduk.. kahveler içiliyor..

ziya-- irem,kocanı fazla yanlız bırakıyorsun.. yapma böyle.. konuşmama açısından ,benim nemrut halimi andırıyor..
tuna-- (gülerek ) ziyaaa,uğraşma benimle..
irem-- yoksa,ben seninle uğraşırım.. malum süründüğün günlerden sonra.. daha yeni görüşüyoruz..

ziya--  süründüysem de,açığım yok.. düğünümüzü yapıp,balayına gittik. döndük.. evimize bile çağırdık.. ne ayakkabı kaybettik.. ne çamura takıldık.. uğraşacak bir durum olsa,senden önce fırsat kollayanlar var..  mesela bak, kuzu kuzu oturuyor.. piknik gazisi..

bir kahkaha koptu ki,anlatamam..

muazzez--  piknikte,kim gazi oldu ki..
tuğrul-- beni diyor hala.. gittiğimizde elim kesilmişti de,unutamamış hala..
ziya-- ben daha neleri hatırlıyorum,bir bilsen hala..  senin arkadaşlar,duysalar..

zuhal-- ziyaa..
ziya-- miyavv..

ay gözlerimizden yaş geldi.. birde saçını,zuhalin koluna sürüp,mırıl mırıl ses çıkarıyor.. bayıldık canım..

yasin-- kedi mi oldun,ziya..
irem-- olabilmek için,ne çok uğraştı bir bilsen.. hafife alma yani..  kıvrılmaya,kanat takmaya,tünel kazmaya bile razıydı..

ziya-- doğru.. biz gece kulüplerinde.. yada dere-tepe aksiyon peşinde gezmediğimizden..
basit takılıyoruz.. ama etkisi ters orantılı..

irem-- sen yağmurun altında arabada bekliyordun,değil mi..
ziya-- senn.. nereden biliyorsun..
irem-- gördüük.. anlatayım mı..
ziya--  anlat vicdansız,o gece söylediklerinden başla ama..

irem--  sonrasını anlatmayı tercih ediyorum..
 ertesi gün,güya ergünü bekliyormuşsun da.. elektrik kesik bahanesiyle,zuhalin yanına çıkmışsın hani.. aksilik bu ya,benimle telefonla konuşuyordu.. o sırada...  devam edeyim mi..

yasin-- tabi tabi.. öğrenelim ..

ziya-- (gülerek ,zuhale baktı ) benim için,sorun yok.. devam etsin mi..
zuhal-- tabi edebilir..   sonra da,ben devam ederim..
leyla zamanlarını anlatmak için,istek uyandı içimde.. ama tunayı karıştırmadan nasıl anlatırım, bilmiyorum..
tuna-- araya girmeyim demiştim de.. en iyisi.. hiç devam etmemek..
orhan-- etsin canımm..
irem-- aman tunaa.. anlatırsa anlatsın.. ne var sanki.. beni sindirmesine ,izin mi vereyim..
tuğrul-- verme tabi..

tuna--  (gülümsedi ) bekliyorlar bak,anlattığında.. olacakları düşün..   benim için de sorun yok..
karar senin..
irem-- nasıl yok..  leyla halimi anlatacakmış. boşuna olmadım herhalde..senin mecnunlukla...  cevap vermem için ,kapının ..
tuna-- iremm..
irem-- (gülerek ) maaavvv.. maavvv.. mav..

kahkahamızı anlatamam.. ev inledi..