Translate

12 Aralık 2012 Çarşamba

1514.bölüm..


menekşe-- keşke daha önce olsaymışız.. orhanın birikimini de,yatırabilir miyim..

irem-- o bizim ortaklığımız,onu karıştırmayalım.. şimdilik dursun..
eren abi , gönül  önemli bazı gelişmeler var..  yarın bilgi verip,fikrinizi almak istiyorum..
çünkü bu karar, oy birliği gerektiriyor..

tuğrul-- para gerekiyorsa.. kullansana kızım..
bankada duracağına,işe yarasın.. ahmet abi,nasılsa yönetim kurulunda ..iznime gerek yok..

eren-- bizle de,konuşma.. hiç para koymadığımız halde,kazanç dağıtıyorsan. kararların isabetli olduğu açık.. eğer söz konusu mali durum ise.. bize vermeyin.. biz sana istediğin parayı verelim..

irem-- (gülümsedim )desteklediğiniz için,sağolun.. tuna dahil,kimseden maddi talebim yok..karışıklık olmaması için.. planlandığı gibi ödeme de,yapılacak..
ben bütçemde tam bağımsız olduğumda.. yönetim kurulunu toplayıp.. katkınızı isteyeceğim.. o oranda da.. kazanacaksınız..  gerçek ortak olacaksınız yani.. tuğrul ve orhan abi paralarını ,-isterlerse- eren abinin vasıtasıyla yatırabilirler..  herkes,aldığını verdiğini  bilir.. benimle de,direk ilişkileri olmaz..

bilgi vermek istememin sebebi iş büyük..
ithalatın haricinde,birde ithalatını yapacağım araçların  fabrikasına.. ortaklık teklif edildi..
çok ciddi miktarda para yatırmam gerekiyor.. diğer işlerimle beraber,ben hepsini karşılayabilecek güce sahibim..  ama temkinli gitmek ,herhangi bir aksilikte sıkıntıya girmemek için..
ortaklığa sıcak bakmıyorum.. şu an için..
en azından,birkaç ay ithalattan para kazanıp.. riski azaltmak istiyorum..

ortaklık çok iyi bir yatırım olduğu halde.. benim bu teklifim kabul görmeyebilir ..  fırsatı kaçırdığımız için de, ortak olamayabiliriz.. o nedenle durumu anlatıp, sizlerin de görüşlerinizi  almak istedim..

ela fincanlara kahveyi doldurdu.. "hadi gelin "diyerek salona götürdü tepsiyi..

eren-- işin içinde olan,sensin.. hesabını iyi yapmak zorundasın elbette.. ithalattan birkaç ayda kazanacağın tahmini miktarı söyle.. yani ,ortaklık kararı verebilmen için.. ne kadar para seni rahatlatır.. onu anlamak istiyorum..  madem gücüm var diyorsun.. destekleyelim seni.. riskin azalsın..

irem-- öğlen teklif edildi,daha net miktarı bende bilmiyorum.. diğer üyelerle de,konuşacağım .. kemal beyle de mütalaa yapacağız elbette..
annem,vahide hanım ve gönülü saymıyorum.. tahmini olarak risk;senin,nedim beyin ve babamın tüm mal varlığından bile fazladır..
iyi senaryo .. mal varlığınızı beşe katlar,milyarder olursunuz..
kötü senaryo ise beş parasız kalabilirsiniz ve ben vicdan azabından ölürüm..
oy birliğini bu yüzden, istiyorum..

eren-- ben kabul ediyorum,sonuna kadar varım.. çalışıyoruz,biz geçiniriz..
tuğrul-- üye olmasam bile.. benim param da emrinde.. gelin..  hiç merak etme sen..

irem-- güveniniz için,sağolun.. son kararı,haber veririm size..

tuna--(seslendi içeriden )  kahve soğuduu..
irem-- geliyoruz hayatım.. (abimlere dönüp ) şimdilik aramızda kalsın..

tamam dediler..

Hiç yorum yok: