Translate

12 Aralık 2012 Çarşamba

1513.bölüm..


masanın etrafında dolaşıp.. tunanın karşısında ona bakarak.. okurken.. abim fotoğrafımızı çekiyordu.. hepimizin..
ziyada nakaratı söyledi..  bitince selamımı verirken.. alkışlandım coşkuyla..

tuna-- sende benim başımın tacısın,hayatım.. sağol..
orhan--helal olsun..
tuğrul-- assolist hanım gecenin ilerleyen saatlerinde yine dinlemek isteriz sizi..
başınızın tacının yanına ,buyrun lütfen..

tuna-- gel canım..
ufuk-- benim yanıma gelsinnn..
ziya-- ufuk,gel seninle mumları yakalım..

ben yerime oturunca..
gönül-- işte böyle olmak,yakısıyor.. sana/size..
irem-- sağol gönül..

ela-- harika olmuş,seçimin süper tuna.. bayıldım..
menekşe-- bendee..
figen-- bendeee..
tuna-- sağolun..
zuhal-- sevgili kuzenim;büroya zamansız ziyaretimizde demiştim ya..
 görüldüğü üzere,bakış aynı bakış.. allah bozmasın.. gerisi teferruat..

amin dedik..
ziya mumları yaktı..
eren-- zamansız ziyaret, ne zamandı.. bilgi alalım..
orhan-- zamansız olduğunu anladınız da.. niye girdiniz peki..

ziya-- suçumuz yok abi.. irem,tunayı delirtmişti.. nasıllar diye uğrayalım dedik..
yasinle figenin tanıştığı zamandı .. burhan,az önce dayının gittiğini ve içeride olduklarını söylemişti.. zile o yüzden bastım..  nereden bilseydim.. telefonun..

zuhal kremadan çatalla alıp.. "sen,tadına bak bakayım "diyerek ziyaya yedirince.. biz kahkahayı koyverdik..  

zuhal-- tuna,irem pardon..
tuna-- önemli değil.. tam zamanında susturdun..
yasin-- çok işe yarıyor,bu uygulama zuhal.. bugün kulağını çok çınlattık..
irem-- tuna durmadan çikolata yedirdi bana..

*********
çocuklar mumları üfledi.. hediyeler verildi,tebrikler edildi..

gönül kesip,ikisine de yedirdi biraz.. onlar yeni oyuncaklarıyla oynarken.. bizde servis yaptık.. her türlü içecek masada mevcut zaten.. çayları da ben doldurup getirdim.. müge sarıldığı zürefasıyla uyudu..  ufuk,yatacağım dedi.. onları yatırınca..

açtık balkon kapısını.. sigaralar yakıldı.. menekşe,ziya ve ben solisttik diğerleri de eşlik etti..
şarkılarla,türkülerle.. sohbet ederek.. neşeyle zaman geçirdik..

bize takılıyorlardı da.. orhan abi,menekşe de.. çok iyilerdi,maşallah..
ziyayla,zuhal de.. yasinle,figende.. elayla abimde.. süperlerdi..

ela ,gönül ve menekşeyle kahveleri yaparken.. eren ve tuğrul abi de geldi mutfağa..

irem-- hanımlar,kazancınızdan memnun musunuz..
ela--gönül--menekşe-- evettt..

menekşe-- keşke daha önce olsaymışız..

Hiç yorum yok: