Translate

12 Aralık 2012 Çarşamba

1512.bölüm..


tuğrul-- (içini çekerek,bir sigara da o yaktı ) elaya küstün mü.. çok üzüldü de..
irem-- yok canım.. abim söyleyince,anladım..
kadermiş, elimizden birşey gelmiyor malesef.. iyi ki,bücürler var..figenin,menekşenin de olunca.. kalabalıklaşacağız,inşallah..

tuğrul-- inşallah.. bir üyenin daha gelebilmesi için,elayla konuştuk bizde..
irem-- (gülerek ) ay sahi mii.. çok sevindim abimm..

sarıldım boynuna.. o da bana sarıldı..
tuğrul-- sağol..
tuna camı açmış.. bağırıyor..
tuna-- sarılma karımaa..
tuğrul-- kes lan.. çok konuşma .. (sildi yanaklarımı ) sevin diye söyledim.. benden duymadın.. anlaştık mı..
irem-- anlaştık..

tuna mügeyle ,bana aldığı kocaman paketle geldi yanımıza..

tuna-- niye sarıldınız,söyleyin bakalım..
tuğrul-- (mügeyi aldı ) irem anlatır.. hadi gelin içeriye.. ( girdi o..)

bende söyleyip,paketi aldım.. içeriye girdim,giyinmek için..
tunada zürefayla ufuğun oyuncağını getirecek..

çantamı da alıp banyoya girdim,usulca.. kutunun içindekileri görünce..
gözlerim doldu.. ama vaktim yok..
 elbiseyi ve ayakkabıyı giydim..
 yarına giymem için bir takım daha var.. diğerler aldıklarıyla da, tunaya defile yaparım artık..

elbise kırmızı ,dökümlü bir kumaştan dikilmiş.. çok sade, ..dizimden biraz yukarıda boyu..
tam üstüme göre. kolsuz,önü kapalı da.. sırt kısmı derin v şeklinde ..
 ayakkabı da kırmızı,ince topuklu .. takı kutusunu da,çiftlikteki kasadan almış..
 bilekliği ve küpeyi taktım.. çıkardıklarımı koydum çabucak..
makyajımı yaptım..kırmızı rujumu sürerken..
eh tuna.. irem köle sana diyordum.. içimden..

paketi ve çantamı vestiyere bıraktım..
salona girmeden.. sesimi yükselterek..

irem-- karşınızda,sahnelerimizin aranılan assolisti..iremm..

alkışladılar..
menekşe-- kendisini assolist sandığına göre.. tuvalet mi aldın,tuna..
tuna-- o her zaman assolist.. tuvalete ne gerek var..  yün çorapla bile , konser verebiliyor..

ela-- biz görmedik tabi..
irem-- ela.. göremezdin zaten.. yün çorap diyor,anlasana..

gülerlerken..
gönül-- gel artık,kızım pasta yemek istiyor..
irem-- az daha beklesin,bücür.. ben kocama şarkı söyleyeceğim..
beni görünce,niye olduğunu anlayacaksınız.. cevap olacak yani..
ziyaa,pek bilmiyorum .. yardım et..

ziya-- tamam.. şarkının adı ne..
irem-- gönlümün sultanısın..
ziya--yakışır,başla..

ben salınarak ve şarkıyı söyleyerek..girdim salona..
muazzez-- maşşallah..
firuze-- nazardan korusun rabbim..

Hiç yorum yok: