Translate

10 Aralık 2012 Pazartesi

1510.bölüm..


ufuk-- anladım irem..yenge..
irem-- sıkma kendini, yanlızız nasılsa..
ufuk--peki irem.. dün biz,İzmirde  bayramlaştık.. herkes bana"al bakalım delikanlı ,bu da senin "diyerek para verdi.. ama ben almadım.fakirlere verilir ya,öyle sanmıştım.. böyle anlatmadılar ki..

tuna-- bilmediğini,düşünememiştir baban.. şimdi,manasını biraz öğrendin.. gelecek yıl daha iyi öğrenirsin.. tamam mı,canım..
ufuk-- tamam..

ufuk, içimi altüst edecek şekilde.. tunanın elini öptü.. tuna da, onu öpüp bastı bağrına..
ağlamayım diyorum da olmuyor.. ben mügeye sarılıp,öperken..  flaşlar arka arkaya patlayınca..

irem-- abii,çekmee..
eren-- ne büyük hatıra bu.. bakma da,doğal olsun..

tuna farçlığını koydu cebine..

tuna-- (yanaklarını avucunun içine alıp ) yavrum,seni çok seviyorum.. annenle,babanla bizlerle beraber.. iyi günlerin olsun.. çok bayramlar gör inşallah..

ufuk-- teşekkür ederim,bende seni seviyorum amca..
tuna-- (gülümseyerek ) ama iremi daha çok seviyorsun ..
ufuk-- (boynuma atladı ) evettt..

herkes gülerken.. mügeye sarıldı o da.. abim durmadan çekiyor.. öpüşüp koklaştık.. mendilin içine koyduğum harçlıklarını ve hediyelerini verdim..
paketleri açıp..  bereyi,eldiveni.. atkıyı takarlarken ki.. sevinçlerini görmeliydiniz..
sıcak kimin umurunda.. necla abladan istemiştim örmesini.. nasıl da yakıştı..
 zıplayıp..koşturuyorlar.. oturanlara gösteriyorlar..

tuna bana bakarak.. parmağıyla gözümün altını,sildi..

tuna-- istediğin buydu ,değil mi..
irem-- hımm..
tuna-- benim istediğimi de,biliyorsun..
irem-- hımm..biliyorum.. (kısık sesle )öpecektim,sonra dedin.. şimdi mi öpeyim..
tuna-- (gülerek ) yok,evimize kadar beklerim de.. ben öpebilirim seni..

"ne yapıyorsun "dememe kalmadan alnımdan öptü..
alkışlar,ıslıklar.. laf atmalar arasında.. eren abim " belgeledimmm.. belgeledimm " diye bağırınca..

tuna-- ne belgeledin.. paparaziye yakalandık sanki.. karımı öptüm, ne var bunda..
orhan-- yok da,senden beklenmeyen bir tavır olunca şaşırıyoruz..

zuhal-- orhan abi.. tuna ve irem işlerden ..bayramlaşmaya fırsat bulamamışlar da.. tuna hatırladı..
menekşe-- yanii..
zuhal-- düşünsene ya irem hatırlasaydı,ne olurdu..

orhan--menekşe--ela--tuğrul--ziya--irem--tuna--eren--gönül--ela--muazzez--firuze--yasin--figen--
hah hah hah..

Hiç yorum yok: