Translate

7 Aralık 2012 Cuma

1502.bölüm..


maruf-- tam isabet.. anlayışına hayranım.. tuna ,böyle bir eşin olduğu için..ne kadar şanslısın..
tuna-- evet öyle..

irem-- ben daha şanslıyım.. eş olarak geçinilmesi çok zor bir insandım.. kök söktürdüm gerçekten.. anlayışı,sabrı.. naifliği,değer vermesi ve  birçok başka meziyetiyle,beni değiştirdiği için..tunaya
 madalya verilmeli diye düşünüyorum.. şimdi canımı istesin,hiç tereddüt etmeden veririm..

 istisnalar kaideyi bozmaz da,balık da baştan kokarmış..
canlı örneği olduğum için;eş konusunda sıkıntılı olanlara önerim emek verirseniz,şansınızı yaratabilirsiniz..  eşiniz de size böyle diyebilir ve bu satın alınamaz.. .. diyeyim de,
herkes gerekeni kendisine göre alsın..

maruf-- sen uyumuyordun da,bizi mi dinledin..

irem-- daha neler,hiç öyle bir adetim yoktur.. .. hem uyumamış olsam..  uçak inerken,mutlaka tepki verirdim.. sıkıntılı olduğunu ,senden duymak ilginç de.. nedenini benim tahmin etmem güç değil,maruf..
 o yüzden tavsiye verme ihtiyacı hissettim.. iki üç gündür,yoğunuz ve sabahlıyoruz.. aklım,bedenim yorgun olunca.. uyumuşum..

tuna-- anarın ikiz kardeşi, için.. ben de aradım ya,seni..
sevinçlerini ,mutluluklarını tahminine bırakıyorum.. sana çok teşekkür ettiklerini söylemişlerdi..

maruf-- (gülümsedi ) rica ederim,iyi olmasına  sevindim.. anar,beni aramış da.. görüşemedik..

yasin-- dün ;sizin bilgi verdiğinizi bize de söyledi.. köşke..  kardeşi barbarayla teşekkür için gelmişler.. tanıştık ve çok sevdik..
(bize bakarak )  özellikle caner beyi bozması bizi etkiledi.. orhan abinin kardeşi olduğuna inanamadık..

irem-- ne yalan söyleyeyim,caner bey hakkında bende öyle düşündüm..
barbaraya sempati duydum,bak.. çok da,etkileyiciydi.. bekar mıymış,yasin..

tuna-- iremm..
irem-- tamam,sormuyorum ama akşam figen söylerse,mecburen  öğrenmiş olacağım kocacığım..
yok duymamam gerekiyor da, diyemem doğrusu.

maruf-- faruk--mehmet--davut-- tuna--yasin-- rekin-- hah hah hah.. 

faruk-- yasin kardeş,sen orada rahat değilsin..  yanıma gelsene .. 
mr.blaunt-- tuna bey,var.. hiç tavsiye etmem.. 

maruf-- rekinn,sana da mı karıştı.. yoksa.. 
mr.blaunt-- şeyhim,yapmayın.. çikolata da yok.. 

irem-- cevap vermesi çok tehlikeli,bence.. asıl nikah, yok..

rekin--maruf--mehmet--davut-- tuna--yasin-- faruk-- hah hah hah.. 

Hiç yorum yok: