Translate

3 Aralık 2012 Pazartesi

1496.bölüm..


mehmet--  yemin ederim ki,yoktu..  beni  iyi tanımadığın için,sorunu normal karşılıyorum..  ve bu halde bile.. kesin hüküm vermedin.. ama eşim  verdi..  (içini çekerek )
büyük bir işyerinin  ilk beş katının planlarını,projesini  çizerken.. yeni sorumlu olan mimar,restoranın adını verip.. 20:00-21:00 saatleri arasında.. sekreterden ,görüşme talep etmiş..
 patron benim,çok da uğraşmışım o iş için.. gitmemem mümkün değil..
eşimin çok kıskanç olduğunu bildiğimden.. yeri- saati dahil .. haber verip,iş yemeğine gittim..
ayhan adlı bir erkek bekliyordum, kadınmış.. yok görüşmem mi deseydim..
eşim  kontrole gelmiş ve bizi görmüş.. şüphe etmesini gerektirecek bir niyette olsam  yada öyle davransam.. gam yemeyeceğim..
 yemek bir saat sürdü.. saygıyla tokalaştık.. çizdiklerimizin fotokopilerini taktim ettim.. ayrıldık..
eve döndüğümde,eşim ;"yalancısın .. beni ,o kadınla aldattığın yetmiyormuş gibi..  birde görmem için.. yeri saati bile söyledin " diyerek, fotoğraflarımızı masaya attı.. ki,normal yemek yiyoruz..
valiz hazırlıyor baktım .. beş yıl boyunca ikna etmekten,huzursuzluktan bıkmışım zaten..
 güvensizliğinden,yanlış anlamasından..  nevrim döndü.. bir anda.. "evet,sevgilimdi. her dediğin doğru"
 dedim.. boşandık,bitti.. .
o nedenle mantıksız kıskançlıktan,iftiradan çok korkarım..

davut-- afedersin..
irem-- çok üzüldüm, bu durumda başka ne denir..bilmiyorum ,mehmet bey..

mehmet-- rica ederim.. sağolun da,ben hiç üzülemedim bile.. acı ama ferahladım..
o kadar baskı altındaymışım ki..  gerginliğim ,işimi de etkiliyormuş..  meğerse.. şimdi çok rahatım..
mimarlığı hobi olarak yapıyorum,emlakçılık zor.. gözetimin altında.. kardeşim ve genç arkadaşlar ilgileniyorlar..  öğleden sonra da.. mağazaya geçiyorum..
yani hayat arkadaşım olmasını ,hem istiyorum.. hem de istemiyorum..

tuna-- gönlünüze göre olsun herşey..
mehmet-- aminn.. hepimizin olsun..

telefon çalınca..

tuna-- rekin arıyor herhalde.. geliyoruz de,irem.. 
irem-- (açtım ) alo.. 
ela-- iremm.. sevgili elticiğim.. sitem edebilir miyim.. 
irem-- hayırr.. daha kimseyi aramadım da,halam hariç görmedim de.. sevgili elticiğim,fırsatım olsa aramaz mıyım hiç.. 
ela-- tamam,inandım..  tunaya birşey söylemek istiyorum.. verir misin..
irem-- hımm,peki.. (kulağına tuttum,tunanın )ela seni istiyor.. konuş.. 

tuna-- elaa,ne oldu.. ......................................................................... ireme de,söyleyebilirdin değil mi.. niye karımın,bayramda canını sıkıyorsun ki..aşkolsun sana....................................................................
.............................. .......................................... ...................................................................................
........................................... size iyi eğlenceler, bizde beraber olmak isterdik de.. gelemeyiz malesef.. irem tatil değil.. .......................................................................................................................... .......................................................................................................................................................
........................................... menekşe organizatör senmişsin.. son dakikada aratırsan,olur mu.. .. 
ela güya sürpriz olması için. bana söyledi de.. gerçekten imkan olmadığını bil..   ....................................................................................................................
.......... vicdansız,çocukları  karıştırma.. selam söyle,herkese.. ..........................................................
araba kullanıyorum,menekşe.. kapat artık,orhan abiye acıdım birden.. .................

ahizeyi tutup-tabi elimi de- kapattı.. 

tuna-- anlatayım mı.. 
irem-- gerek yok,anladım.. (rekinin iş yerinin önünde durduk ) burası da mr.blauntun,yeni açtığı  iş yeri..  evimiz de,biraz ileride.. philiple-elizabeth de, komşumuz.. 

indik arabadan.. 
faruk-- buranın, avrupadaki beş  black diamont mağazasıyla .. bir bağı var mı.. 
irem-- var.. burası da,Türkiye ve ortadoğunun merkezi oldu.. 

faruk-- mr.gardner,gaflete düşüp.. yanlış kişiyle uğraşmış..  fabrikayı bir gecede, almasına şaşırmamak lazımmış.. 
irem-- benim ona,onun bana ihtiyacı yok dedi ama.. anlamadı.. 

davut-- mr.blaunta ne iş yapıyorsunuz dedik defalarca.. galerim ve birkaç işim daha var dedi.. ne kadar mütevaziymiş meğerse.. hiç bahsetmedi.. 

 mehmet-- siz nasıl tanıştınız.. mücevher ve tarım ilgisiz sektörler de.. 

mağazadan çıkmış demek ki.. 
maruf-- tunaa,dostum. 
tuna-- maruff,ne arıyorsun burada.. 
sarılırken.. 

irem-- maruf arkadaşımız tanıştırdı.. hoşgeldin maruf.. yanlız mı geldin..
tokalaştık.. 
maruf-- hoşbulduk.. yanlızım..  içeriye girseniz,sürpriz yapacaktım size.. 
 bayramınız kutlu olsun.. artık yemek yiyebiliyorsunuz,değil mi.. sen çok zayıflamışsın.. 

irem-- (güldüm ) sağol..  yiyoruz, merak etme.. rekin olanları anlattı mı.. 

Hiç yorum yok: