Translate

30 Kasım 2012 Cuma

1493.bölüm..


dinlenmişim.. gözlerim açıldığında.. saat dokuza geliyordu..
dönüp,yatakta yanlız olduğumu anladığımda..  yastığın üstündeki notu gördüm..
"goncam,saat onda köşke gel..
sabah nedim bey aradı.. gülderen hanım ;bayram sonrası geçerli olacak..ilişiği yoktur yazısını  onaylamış.. protokolü de,fesh etmişler..
rekin de,onu arayıp.. "misafirlerle geleceğim,köşkte buluşalım.. irem hanıma haber verirmisiniz" demiş..
ben çiftliğe gidiyorum..hüseyinle fatmayı gönderip.. gerekli düzenlemeleri yaptıktan sonra,geleceğim..
uykucu,öpüyorum seni " yazıyor..

gülümseyerek kalktım,artık..

*********
yarım saat sonra..
aynada kendime baktım.. topuzum,hafif makyajım..
beyaz pantolon ve gömleğim.. zümrüt takılarımla iyi görünüyorum diyerek..  evden çıktım..

arabayla köşke geldiğimde.. tüm kadro bahçedelerdi.. tuna da,rekin de gelmiş de tanımadığım iki erkek ,bir kadın  var..  personelim yok,kola ikram ederim diye..düşünerek girdim bahçeye..

irem-- günaydınn.. hoşgeldiniz.

sizede derlerken.. yanlarına gittim.. başımla selamlaştım oturanlarla..
mr.gardner ve mr.falkenin yüzü asıktı niyeyse.. diğerleri de pür neşe.. ne olduysa artık bilmiyorum.. bir faruk bey eksik..


tuna--(ayağa kalktı ) sende  hoşgeldin .. otur böyle..
irem-- hoşbuldum da.. tanıştırsana beni.. faruk bey nerede.
tuna-- mr.blaunt tanıştıracak.. öyle arzu etti..
mehmet-- faruk da,neskafe yapıyor.. gelir şimdi..

irem--( oturduk yan yana..nasılsınız,diye hal hatır sordum.. iyiyiz dediler.. ) tuna ,fatmanın durumu nasıldı.. arabayı vermemişsin.. gitmediler mi..

tuna-- (gülümsedi )iyilerdi..şimdi gidiyorlar.. sabah tesadüfen uçak bileti bulsamda.. söylemeden.. rahatlık açısından,arabayı önermiştim.. ama şöförün çok sevinmesinden huylanıp,verdim bileti..
fatmayla hüseyin sevinsin bari, ..hamzayla ters düşmeyelim durduk  yerde dedim..

irem-- hah hah hah.. iyi yapmışsın,canım.. (rekine dönüp ) evet,sizi dinliyorum.. arkadaşları siz tanıştırmak istemişsiniz, buyrun mr.blaunt..

mr.blaunt-- öncelikle dün benim ve vahide için gösterdiğiniz hassasiyetten dolayı.. minnettar olduğumu bilmenizi istiyorum irem hanım..  dost olduğunuzu birkez daha gösterdiniz..
ama anlaşmayı iptal etmenize neden olmak ,fevkalade üzdü beni.. duysa vahide de çok üzülür eminim.. lütfen söylemeyin,bilmesin..
irem-- bende söylemeyi düşünmüyorum.. siz,merak etmeyin...

mr.blaunt-- sağolun.. dün aradığım şirketlerimin genel müdürü.. mr.george leon idi..
( beyefendi, başıyla selam verdi.. bende aynı şekilde selam verdim )
baş avukatım carolina shult ve mali işler sorumlusu baş danışmanım, mr.james michael ile tanıştırayım sizi.. (selamlaştık onlarla da )
isteğimi söylemiştim..  kendi birimlerindeki ekiplerle çalışıp.. durumla ilgili araştırmalarını yaptılar..
gelişmeler ve yeni durum için,bizzat bilgi vermek amacıyla  geldiler.. görüştük ,sizin de duymanızı istiyoruz..

irem-- rica ederim.. ben olması gerekeni yaptım.. minnettarlığa ne gerek var,mr.blaunt..
  ikimizi de iş anlamında incelemişler,biliyorlar.. anlaşmalar da imzalanmış ama özel hayatı..  bize karşı kullanmaları saygısızlıktı bence.. göz yummam mümkün olmadığından.. verdiğim tepkiyi de,normal ve doğal buluyorum..
 misafirlerimiz hoşgeldiler de.. gelişmeler,yeni durum nedir..
duymanızı istiyoruz dediğinize göre.. beni de ilgilendiriyor diye düşünürken.. kararımdan dönmem, geri adım atmam dediğimi ..unutmadığınızı umuyorum..

faruk beyin elinde tepsi fincanlarla beraber geldiğini görünce..kalkıp..
irem-- günaydın .. mahçup ediyorsunuz faruk bey.. ben yapardım..
faruk-- (tepsiyi bıraktı masaya ) ne demek efendim.. zevkle yaptım..  günaydın.. lütfen oturun,servis de benden ..

verdi herkesin fincanını.. teşekkür ettik.,oturdu... tuna da sigara verdi,yaktı..

irem-- sözünüzü kestim,pardon mr.blaunt.. devam edin lütfen..

mr.blaunt-- (gülümsedi ) önemli değil.. unutmadım da..  beraber adım atmayı .. ve yeni kararlar almanızı umuyor,istiyorum..
çünkü, bir saat önce.. xxx fabrikasının % 90 hissesini satın aldım.. eski başkan ve yönetim kurulu yok artık..  bilgilendirildiler , tazminatları  ödendi ve... işlerine son verildi..

irem-- nee,ne yaptınız mr.blaunt..bir anda düşünmeden ,yatırım yapmışsınız..
o kadar para bağlamanız,taaahhütlerinizin dengesini bozmaz mı..
hem ben kimseyi işten çıkarmadım bu güne kadar..  rızkına da, mani olmak istemem.. yani nedeni olamam..

mr.blaunt-- dün gece söylemememin nedeni ,o dengenin sağlanabilirliğini teyit içindi.. bozmayacağını öğrendiğimde de.. alın dedim.. tavrım ;mr.gardner ve mr.falkeye yönelik değildi.. şahsi algılamayıp, şirket politikası olarak  göreceklerine eminim.. rızklarına siz mani olmadınız..
sorumlu benim,ben çıkardım.. sizinle ilişkisi yok..
eğer kabul ederseniz,yeni muhatabınız benim.. ortaklık öneriyorum size..  ithalat anlaşması için de imzaları atalım ..bayilerimizle mutlu mesut,işimizi yapalım istiyorum..

irem-- sağolun da çok ,çok şaşırdım.. iki gün  düşünme süresi istiyorum,
sizden..
mr.blaunt-- elbette.. arkadaşlar,bir saat sonra gidecekler ama sorun değil.. evrakları nedim beye veririz,incelersiniz.. gerçi tuna bey baktı ama ne düşünüyor bilmiyorum..

tuna-- yeni anlaşma evrakları .. ortaklık şartları vs. kısa zamanda.. gayet uygun ve profosyonelce hazırlanmış.. tavsiye edebilirim de.. ireme etki etmek ve yönlendirmek  istemiyorum..  mr.blaunt..
holding yönetimi ve kararları benimle alakalı değil..  o iremin alanı..
ortaklık dahil,hertürlü harcamayı yapabilecek bir bütçeye de sahipken....
özgür bırakıp,ne karar verirse versin.. desteklemekten yanayım.. güveniyorum ona..

carolina-- çok şaşırdığımı itiraf etmeliyim..irem hanım, çok şanslısınız bence.. eşinizin güveni,desteği ve karışmaması çok güzel olmalı..

irem-- (gülümsedim )evet,güzel .. eşim,ailem ve dostlarımdan yana çok şanslıyımdır.. miss shult ..

Hiç yorum yok: