Translate

30 Kasım 2012 Cuma

1491.bölüm..


o sırada tuna da geldi..
tuna-- kalkabiliriz..

kalktık.. vedalaşılma sırasında satılmış dayı da geldi.. övgülerle.. teşekkür ettiler..
mr.falke,mr.gardner.. mehmet ,faruk,davut beyler.. cebine bahşiş  koydular..
mahmut beyler biraz daha kalacaklarmış..

tuna-- irem sen.. mr.gardner,faruk ....

irem-- sözünü kesiyorum kocacığım.. aynı teklifi ben sana yapacaktım.. kabul etmiyorsan.. bizde geliyoruz.. seni tek göndermem..
tuna--(gülümseyerek ) iyi, gel öyleyse.. (cekedini verdim,giydi.. )

mehmet-- davut,faruk kalıyor.. bizde mi kalsak acaba..
davut-- vaz mı geçelim şimdi..
faruk-- kıskançlar sizi.. o halde kimseyi esir etmeden.. kendimiz keşfedelim Adanayı tamam mı..
mehmet--davut-- tamam..


mr.falke-- gidelim mi..
tuna-- gidelim,buyrun..

arabalara binildi.. yolcular arabaları karıştırmışlar,sanırım.. nasılsa aynı yere gidiyoruz.. hareket ettik arka arkaya..
yağmur rahatsız etmiyor diye camı araladım biraz.. erkekler içki kokuyor çünkü..

mr.gardner-- irem hanım.. mr.blauntla,genel müdürünüz evlenmek niyetindelermiş..
ve vahide hanım,holding yönetim kurulundaymış.. doğru mu..
irem-- doğru..

mr.blaunt--sorun ne mr.gardner.. bayilik konusunu,holdingle mi ilişkilendiriyorsunuz yoksa..
mr.gardner-- malesef öyle düşünülecektir.. görülen tablo o çünkü..

irem-- mr.gardner.. samimiyetle söylenilmemiş olsa.. bu bilgiden haberiniz olmayacaktı bile..
kusura bakmayın da.. böyle saçma bir şey duymamıştım.. benim iç işlerime kimse karışamaz..
 vahide hanımı yönetim kurulundan çıkaramam..
o benim genel müdürüm.. görevini de en iyi şekilde yapıyor.. işine de son veremem asla..
evlilikleri ne zaman olacak, haberim yok.. evlenmeyin de diyemem..

mr.blauntu.. tecrübesi için seçtiğimi de biliyorsunuz.. görülen tablo da.. kim ne düşünür diye.. benim bir endişem yok..  benimle ilişkili değil çünkü.. ama sizin için ,güven sorunu varsa..
mr.blauntu değil.. sizi feda ederim..  anlaşmayı,  iptal ederiz..  lütfen karar verin..

mr.blaunt-- mr.gardner.. benim irem hanıma,onun da bana ihtiyacı yok..
özel ilişkimle,iş ilişkisini nasıl bağdaştırıyorsunuz.. söylememiş olsaydım.. sonradan öğrenseydiniz.. bayilikten ayrılmamı mı isteyecektiniz..

mr.gardner-- şahsi olarak algılamayın lütfen.. benim değil,şirketin politikası böyle..  bayilerle,dağıtıcı arasında.. hiç bir bağ olmamalı..
irem-- mr.falke.. dosyaları çıkarın lütfen..
 (telefonu kulağıma dayayıp..numaraları tuşladım.. sinyali verip.. sağa da yanaştım bu arada..
 tuna da gördü.. sinyal verdi hemen..  )

nedim-- alo..
irem-- iyi geceler,nedim bey.. rahatsız ediyorum.. bir şey soracaktım..
nedim-- (dili dolaşıyor) istediğinizi sorun irem hanım.. emredin..
irem-- (gülümseyerek ) estafurullah.. çakırkeyf olmanız,verdiğiniz bilgiler için sorun teşkil etmez umarım..
nedim-- etmez.. ne oldu..
irem-- (anlattım ) iptal etmem halinde.. ne olur.. yırtsak, işlem yapılmadı henüz..sorun olur mu, tazminat gerekir mi..
nedim-- yırtmayın sakın.. geliyorum..
(tuna geldi,camı açtım )

irem-- nedim bey,gelme.. sarhoşsun.. kaza yaparsan vicdan azabından ölürüm.. yarın da burada,mr.gardner..

tuna-- irem,ne oldu..
irem-- hiç,iptal ediyoruz anlaşmayı.. vahide hanım ve rekin evlendiklerinde bayi holdinge çalışıyor gibi olurmuş..  rekin ve vahide hanımı feda edecek halim yok.. onları ediyorum..

tuna-- e herhalde yani.. (eğilip,telefonu aldı) nedim bey.. gözün aydın ..
nedim-- sağolunnn,sağolun... ayağa kalkmaya çalışıyorum da.. başım dönüyor tuna bey..
siz gelseniz olur mu..

tuna-- (gülerek ) sen kalkma.. yarın sabah ayıktığında.. otele gel.. tamam mı..

(mehmet,faruk ve davut beyler de gelip.. rekinin oturduğu taraftan.. kapıyı açtılar.. )

faruk-- hayırdır,irem hanım.. arabayla ilgili bir aksilik mi var..
irem-- hayır hayır.. anlaşmayı iptal ediyoruz.. mr.blauntun bayiliği ile evleneceği bayanın genel müdürüm olması dolayısıyla.. garip bir bağ kurup..  pürüz olacağını söylediler..
vahide hanımla rekini.. onlara,tercih ediyorum bende..


mehmet-- nee.. saçmalık bu..
davut-- (içeri bakıp ,sordu ) bu ne demek oluyor mr.gardner..  adam evlenmesin mi.. yada,kiminle evleneceğini siz mi tayin edeceksiniz.. insanlarla dalga mı geçiyorsunuz..
benim bayiliğimi de iptal edin.. istemiyorum..

mr.gardner-- yapmayın davut bey.. bir şikayetimiz yok,sizinle ilgili..  taahhütlerimiz var..
davut-- öderim tazminatınızı.. siz de bana ödeyeceksiniz.. nasılsa..

faruk-- ben de,bayilikten çekiliyorum..
mehmet-- bende..

Hiç yorum yok: