Translate

27 Kasım 2012 Salı

1483.bölüm..


vahide hanımla,yasemin aşağıdan dosyaları getirdiler.. toplantı masasına geçildi.. mr.falke de çantasından evrakları çıkardı..

önce rekinin bayiliği ile ilgili imzalar atıldı..  tebrik ettik..
sonrada bizim asıl imzalara geldi sıra.. tam beş dakika boyunca mr.falke ve nedim beyin gösterdikleri her yere imza attım..
 mr.gardner de,atıyor diğer dosyaya..
sonra nedim bey ve vahide hanım da.. yönetim kurulunda olmaları nedeniyle.. imzaladılar birkaç yeri..
avukatlar.. dikkatle evrak kontrolü yapıp.. gerekenleri ayırırlarken..
bayiler birbirlerine ve yasemine kartvizitlerini verdiler..
bende kendimin ve yaseminin kartvizitini verdim..

mr.falke-- tamam,mr.gardner..
nedim-- tamam,irem hanım..

mr.gardner-- (ayağa kalkıp,elini uzattı )birlikte çalışmamız..sorunsuz , hayırlı  ve uzun ömürlü olsun..irem hanım..
irem-- (ben de kalktım,tokalaşıyoruz ) çok teşekkür ediyorum.. bizim de dileğimiz o..

herkes,tebrik etti.. ediyor.. tuna elimi tutup,kısık sesle..

tuna-- nedim beyi niye göndermedin.. rahatsızlığı ya acilse.. sen doktor musun da ,anladın....
irem-- (gülerek ) hayır,kadınım..
tuna-- (anlamak istercesine,gözlerime baktı ) senn,ciddi misin..
irem-- tabii,kadın olduğumu en iyi sen bilirsin..
tuna-- hah hah hah..

nedim beyle tokalaşırken

tuna-- sağolun nedim bey.. gidebilirsiniz..  yani eşinizin yanına..
yemeğe gelin diyecektim ama vazgeçtim... gülderen hanım rahatsızlanmış ya..

nedim-- samimiyetle birşey sormak istiyorum.. size ne oldu.. şaşırtıyorsunuz beni..

irem--tuna-- hah hah hah..

************

saat beşte aşağıya indik..  turgut evden benim arabayı getirmişti.. tuna telefon kartlarını yeni arabalara takıyor..  misafirler bahçede dolaşırken.. bende çalışanlarımla konuşup teşekkür ettim..
rekin geliyor diye,vahide hanımı da yemeğe çağırdım..

vahide-- sağolun da,diğerlerinin de eşi yok.. rauf da makul karşıladı.. bende gelmesem diyorum..
irem-- peki,sen bilirsin..  hepinize iyi bayramlar.. görüşmek üzere..
vahide-- sağolun,size de..

gülçin mendilin içindeki tabancayı bana verirken,birde kağıt tutuşturdu elime.. alıp,çantama koydum..

irem-- kurtların yiyeceklerini unutma gülçin..
gülçin-- tamam..

vahide hanım,yasemin ve turgutla bahçeye indim de, aklıma gelince döndüm..

irem-- nedim beyler,gittiler değil mi.. kilitli kalmasınlar..
gülçin--gittiler de, telaşlı ve heyecanlılardı.. hatta nedim bey,bahçede yihuu diyerek birkaç kere zıplayınca..  pek mana veremedim..
irem-- hah hah hah..

Hiç yorum yok: