Translate

26 Kasım 2012 Pazartesi

1480.bölüm..


mehmet-- arazin var..  ev alsan,oturacak değilsin.. inşaatla da uğraşamazsın.. ne cazibesi var ki..

zekeriya-- gelişime açık.. havaalanı yolu üstünde bbc bina aldı.. yayın için,düzenlemeler ve helikopter pisti yapılıyor..  mağazalar satıldı da.. diğer blokta ,satılık iş yerleri var..
mr.blaunt da, yakın bir yerde olacak.. ulaşım kolay.. daha ne cazibesi olsun.. fiyat katlanıyor devamlı.. bunun haricinde  yatırım amacınıza uygun.. olarak.. sunabileceğimiz çok seçeneğimiz var..

mehmet--delikanlı,mesleğin ne.. rakip olmayalım da,beraber çalışalım..ne dersin..

zekeriya-- (gülerek ) ingilizce öğretmeniyim aslında.. fazlı gurupta,emlak danışmanı olarak çalışıyorum ve memnunum mehmet bey.. bana güvenenleri mahçup etmem,özellikle tuna bey ve irem hanımı hiç etmem..

mehmet-- ne alaka..iş iştir.. sana çıkma mı dediler.. patronun onlar mı..

tuna-- ben anlatayım,izin verirseniz.. yasemin hanım,turgut, zekeriya,kaan ve tamer beyler.. geçen dönem,derece ile mezun olup.. hepsi öğretmen olmaya hak kazandılar.. üstelik zekeriya bey,
birincilikle bitirdi ve üç dil biliyor.. ama tecrübe ve askerlik engeli ile karşılaşınca..  onları ve arkadaşlarını  iş bulmaları için çevremize tavsiye ettik.. yaptığımız sadece bu.. yollarını çizerlerken de..  fikir istemek hariç,karışmamız ve mahçubiyet duymaları söz konusu değil.. özgürler..

davut-- hepsi iş bulabildi mi..
irem--  onların sınıfındaki arkadaşların özgeçmişlerini istemiştim..  hepsi iş buldu, değil mi kaan..

kaan-- evet,çalışıyorlar..  aslında,sıralamadaki.. ilk yüz kişi ,askerlik engeline takılmadan
nasıl iş buldu ,anlamadım..mucize gibi ama onlar da çağırılmışlar..

irem-- (tunaya bakarak ,gülümsedim ) bilmesek de,bir sebebi vardır elbet..

mehmet-- ceyda hanım ve batu beyi  saymadınız.. onları transfer etsem..

batu--sağolun da.. ben çukurova radyosunda yayın müdürüyüm,mehmet bey..
ceyda-- ben de,fazlı gurupta.. aile şirketimizde çalışıyorum.. menkul , gayrimenkul ve çiftçilikle ilgiliyiz..
davut-- mehmet bey,asıl rakip karşındaymış..
mehmet-- öyleymiş ama hepsinin genç ve eğitimli olmalarından.. gurur duydum..

sadun-- bizlerde duyuyoruz beyefendi.. birbirlerine bağlılıklarından ve saygılarından çok memnunuz.. irem hanım önerdi diye.. işleri olmalarına rağmen..  part time ,kitap çevirisi de yapıyorlar..
 okuyan arkadaşlarını da, unutmayıp. işi  haber veriyorlar..  kıskançlık ve kötü niyet yok.. böyle olunca da ,kalkınma kaçınılmaz..

faruk-- odak noktası,anladığım kadarıyla..irem hanım.. sizin mesleğiniz ,nedir..
irem-- bende ingilizce öğretmeni olacağım inşallah.. yeniden öğrenci oluyorum.. faruk bey..

batu-- aa,nasıl yani..  öğrenci olacaksınız..  çalışıyorsunuz.. radyo spikerliği  var..  kadrolu  olmak için sınava da, girecektiniz hani..

irem-- gireceğim,batu bey .. spikerlik de devam edecek..  çalışıyorum ama görevlerini en iyi şekilde yapan ,arkadaşlarım var..  destekleyecekler beni.. hem kadrolu olmam da,okumama engel değil ki..

batu-- hah hah hah.. azminize hayran oldum da.. nereye, nasıl yetişeceğinizi merak ediyorum.. evlisiniz.. üstelik öğretim kadrosunu da , çok yakından tanımanızın dezavantaj olacağını söylemiştiniz..

irem--zor olacağının farkındayız da... hedef önemli.. ulaşabilmek için, kampüs sınırları içinde.. öğrenci-öğretmen olmaktan başka yapacak birşey yok.. ben okuyacağım diye.. onların istifa etmesini isteyemem ki..
ayrıca verdiğiniz moral için  de sağolun ,batu bey.. ilk yayında,yeni bambularla ziyaretinize geleceğim..

bilenler güldüler..

batu-- biz müsadenizi isteyelim.. herşey için teşekkür ederiz..

kalkıldı hep beraber..

irem-- rica ederiz de.. biz kim..
batu-- tamerle,ben.. candan ve meleği karşılayacağız .. zekeriyanın da ,işi varmış..
irem-- hıı,bak senn.. meleğe,okurken tez de hazırlıyorsun.. sen batu beye, nasıl zaman ayıracaksın..bir daha düşün,hatta vazgeç demek için bana fırsat çıktı..  yarın ziyalarda .. daha rahat bir ortamda..
detaylı konuşur,baskı yapar..kararını değiştirmesini sağlarım....   selamımı ve beklediğimi söyleyin..

tamer-- ben ağzımı açmadım , irem hanım.. candana birşeyler söylemezsiniz değil mi..
irem-- yok,sen muafsın..

bir kahkaha yükseldi ki.. mr.gardner,mr.falke..rekin .. mehmet,faruk ve davut beylerde gülüyorlar..

elizabeth--  iremle uğraşırsan.. duyarsın batu..
batu-- bilirim de.. gaflete düştüm,malesef.

kaan- ceyda.. sadun-şermin .. figen-yasin de gidelim dediler..
tokalaştık ,sarıldık..  turgut ve yaseminle beraber yolcu ediyoruz onları..

tuna-- öğleden sonra oldu.. akşam yemeğe götürmemiz lazım,gece gideceklermiş. sizde gelin yasin..

yasin-- muazzez hanıma,anneme.. ve cemil beye,safiye hanıma söz verdim.. gelemeyiz tuna.. yarın,öğlen buluşacağız biz.. mr.gardnerle..

irem-- peki,selam söyleyin.. annenlere..kardeşlerine..
figen-- as.. yasinn,uzun zaman olmuş.. ortak konunuz var.. sen kalmak istiyorsan.. kal..valla bak.. orada sıkılıyorsun.. ben götürür,gelirim..

yasin-- söz konusu bile olamaz..
figen-- ben teklif ettim.. sen bilirsin.. hoşçakalın..
irem--tuna-- güle güle..

Hiç yorum yok: